آمریکا

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به تشریح برنامه‌های این اتحادیه به مناسبت ولادت پیام اعظم(ص) و امام صادق(ع) و روز ۱۳ آبان پرداخت.

به گزارش مشرق، رضا نجابت مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، ضمن تبریک روز میلاد با سعادت پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و تقارن این ایام با روز دانش‌آموز و یوم‌الله ۱۳ آبان، روز ملی استکبار ستیزی به تشریح تعدادی از فعالیت‌های این اتحادیه به مناسبت این ایام پرداخت.

بیشتر بخوانید:

۱۸ شهید شاخص دانش آموز در دفاع مقدس را بشناسید +عکس

وی با بیان اینکه همه تلاش‌های ارکان این اتحادیه در جهت سهیم بودن حداکثری دانش‌آموزان در برنامه‌ریزی، اجرا و به نتیجه رساندن فعالیت‌هاست، افزود: برگزاری جشن خیابانی با حضور تعدادی از دانش‌آموزان همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برپایی سرود در چندین خیابان پرتراکم شهر، توزیع بسته‌های شیرینی بسته بندی شده میان مردم و نورافشانی از جمله برنامه‌هاست. 

نجابت افزود: از دیگر فعالیت‌ها می‌توان به برگزاری سه مسابقه که ویژه همه دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم سراسر استان است اشاره کرد که شامل مسابقه نقد و بررسی مستند «پرزیدنت آکتور سینما»، مسابقه خوانش کتاب طنز «تاریخ مستطاب آمریکا» به همراه طراحی کاریکاتور و در آخر مسابقه‌ای با سوالات متعدد با عنوان مسابقه خاتم النببین(ص) است.

وی با اشاره به ضرورت گفتمان‌سازی و رسالت روشنگری برای دانش‌آموزان، به برگزاری نشستی گفت‌وگو محور همراه با پرسش و پاسخ با حضور دکتر کوشکی است که از طریق فضای مجازی و صدا و سیما پوشش داده خواهد شد، اشاره کرد.

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان فارس ادامه داد: از دیگر برنامه‌ها می‌توان به دیدار دانش‌آموزان و سخنرانی تعدادی از آنها در محضر نماینده ولی فقیه در استان و همچنین دیدار تعدادی از دانش‌آموزان دختر با مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اشاره کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس