کد خبر 1117984
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴
نشست اتحادیه عرب

در پی عدم محکومیت توافق عادی‌سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و امارات از سوی اتحادیه عرب و رد پیش‌نویس قطعنامه تشکیلات خودگردان در محکومیت آن، مردم خواستار تبدیل مقر این اتحادیه به سالن عروسی شدند.

به گزارش مشرق، بعد از آن که اتحادیه عرب از ارائه پیش‌نویس قطعنامه‌ای فلسطینی در محکومیت عادی‌سازی روابط میان امارات عربی متحده و رژیم صهیونیستی ممانعت کرد، کاربران فضای مجازی کارزاری به راه اندخته و خواستار تبدیل مقر اتحادیه عرب در مصر به سالن عروسی شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

واکنش فلسطین به خیانت امارات و بحرین +فیلم

به گزارش وبگاه خبری «میدل ایست آی»، بعد از نشست ویدئوکنفرانسی وزرای خارجه اتحادیه عرب در روز چهارشنبه «حسام زکی» دستیار دبیرکل اتحادیه عرب مذاکرات درباره این پیش‌نویس را جامع توصیف کرد اما گفت مذاکرات به توافقی درباره پیش‌نویس قطعنامه‌ای که از طرف تشکیلات خودگردان فلسطین ارائه شده بود، منتهی نشد.

ببینید:

فیلم/ تشییع نمادین تابوت اتحادیه عرب

در واکنش، طوماری در فضای مجازی ایجاد و در آن خواسته شد مقر این سازمان به سالن عروسی تبدیل شود. این طومار را تاکنون بیش از ۲۰۰۰ نفر امضا کرده‌اند.

«محمد اماس» که آغازگر این حرکت بوده، گفت امیدوار است این کارزار یک میلیون امضا جمع کند و تاکید کرد اقدامش مستقل و در تقبیح عملکرد اتحادیه عرب انجام شده است.

رژیم صهیونیستی و امارات پنجشنبه ۲۳ مرداد با انتشار بیانیه‌ای مشترک، رسماً از عادی‌سازی روابط میان خود خبر دادند. روز جمعه بحرین هم از دستیابی به توافقی برای برقراری روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی تحت نظارت آمریکا خبر داد.

گروه‌های فلسطینی عادی‌سازی روابط را محکوم کرده و آن را خیانت به آرمان فلسطین برشمرده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس