کد خبر 1117770
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
بورس نمایه

با شروع معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بیش از نیم درصد رشد کرد و به یک میلیون و ۵۹۳ هزار واحد رسید، همچنین ارزش معاملات تا این لحظه بیش از ۳۵۰۰ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش سرویس بورس مشرق، امروز با شروع معاملات بازار سهام شاخص کل نیم درصد رشد کرد و به یک میلیون و 592 هزار واحد رسید، این رشد نیم درصدی در حالی بود که شاخص هم‌وزن بازار روند منفی داشت.

بیشتر بخوانید:

نقشه بازار سهام بر اساس ارزش معاملات +عکس

همچنین امروز ارزش معاملات در گروه بانکی به رقم 744 میلیارد تومان رسیده است. نمادهای وبملت، وبصادر و وتجارت به ترتیب با حجم معاملات 837، 400 و 270 میلیونی در حال معامله روان هستند، همچنین در گروه بانکی نمادهای ونوین، وسینا، وپست و وملل نمادهایی هستند که در مدار منفی معامله می‌شوند.

نمادهای خودرویی هنوز هم بیشترین عرضه در بازار را دارند در حالی که نماد خودرو و خساپا هنو متوقف هستند.

همچنین نمادهای فارس، کگل و وبملت بیشترین تاثیر مثبت و نماد حکشتی بیشترین تاثیر منفی در بازار را داشته است.

همچنین علی صحرایی در رابطه با ادعای تخلف در مصوبه جدید شورای عالی بورس و اثر سرمایه‌گذاری بانک در بازار سهام گفت: طبق مواد ۱۶ و ۱۷ آیین نامه رفع موانع تولید، بانک‌ها مجاز به تامین سرمایه در بازار سرمایه نبودند اما مصوبه جدید می‌توانند بنابر تشخیص در بورس سرمایه‌گذاری کنند و این موضوع تاثیر تورمی هم ندارد.

پیش‌بینی می‌شد روند بازار سهام در این هفته رو به تعادل برود، اما به نظر می‌رسد نمای بازار به سبب معاملات مثبت بزرگان مثبت مانده است و کلیت بازار رشد چندانی ندارد.

منبع: تجارت‌نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    0 0
    بانک ها هرجا وارد شدن اقتصاد داغون شدش چون معنی بانک با دزدی و اختلاس همراهه از صبح بازاره بورس ریخته بهم یکهو مردم رو رم میدن سمت یک سهم آنی تابلو دستکاری میشه توروخدا بر گردونید...اینطوری با هم معامله می کنند سهمو منفی میکنن مردم رو له میکنن...خودرویی ها کم بودن همکاران آقای خاوری هم اومدن...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس