کد خبر 1117600
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲
جزییات توافق استراماچونی با باشگاه استقلال/ از جمع‌بندی بر سر مبلغ تا درخواست برای جذب بازیکن فرانسوی

معاون قضایی دادستان کل کشور در پی نامه باشگاه استقلال به مسئولان قضایی مبنی بر ورود دستگاه قضا به پرونده استراماچونی، خواهان ارائه مستندات آن‌ها شده است.

به گزارش مشرق، در پی نگارش نامه‌ای از سوی عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال ایران خطاب به مسئولان قضایی، سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور از فدراسیون فوتبال درخواست ارائه مستندات کرد.

بیشتر بخوانید:

گاف بزرگ عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در ماجرای استراماچونی/ اشتباه عمدی یا سهوی؟

عبدیان از اعضای هیأت مدیره استقلال در استوری اینستاگرام خود تصویر این نامه را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید:

واعظی‌آشتیانی: اتاق فکر معیوب به دنبال بازگرداندن استرا

مدیران استقلال با رندی مردم را روبروی قوه قضاییه قرار می‌دهند/همه سرکار هستند چون استراماچونی نمی‌آید!

چند روز پیش عبدیان در نامه‌ای به قوه قضائیه خواهان ورود دستگاه قضا به پرونده استراماچونی، مربی اسبق این تیم شد تا این دستگاه مانع تضییع حقوق بیت المال شود.

حال سعید عمرانی در واکنش به این نامه، نامه‌ای برای فدراسیون فوتبال ارسال کرده و خواهان ارائه مستندات آن‌ها شده است.

بیشتر بخوانید:

استقلال برای بازگشت استراماچونی به رئیسی نامه نوشت+عکس

همچنین سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کشور در این باره، گفت: در این نامه توصیه کرده ایم اقدامی صورت نگیرد که موجب تضییع حقوق بیت المال شود.

ضمن اینکه در انتهای نامه معاون دادستان کل کشور اعلام کرده «مفاد نامه پیوستی (نامه عضو هیأت مدیره استقلال) حاکی است لغو قرارداد منعقده موجب تضییع بیشتر بیت المال خواهد شد.»

اشاره عمرانی به موضوع پرداخت حقوق و غرامت استراماچونی و پرداخت حقوق استخدام مربی جدید به جای بازگشت استراماچونی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    8 0
    اگرچه معتقدم استراماچونی بازم ما رو سر کار گذاشته، اما اینکه کمکاری وزارت ورزش رو هم، قوه قضائیه باید پیگیری کنه واقعا شگفت‌انگیزه. باید برن ببینن با استراماچونی چه جوری قرارداد بستن که اومدنش از نیومدنش به‌صرفه‌تره؟
  • Roya IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    5 1
    خدای من! تو این مملکت هیچی سر جای خودش نیست. وقتی در فوتبال هر چیزی دخالت داره جز خود ورزش فوتبال. تبانی.. دخالت سیاسی..بی اخلاقی..قدرت فراقانونی..دلالی. آیا نباید تاسف خورد؟
  • کاظم IR ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    0 0
    به بام خدا از انجا که غرض قانونگذار از قانون منع استخدام مربی خارجی جلو گیری از اتلاف و تضییع بیت الماله و در تصویب این قانون این غرض مقصود بالاصاله است از طرفی مانع باز گشت استرا استخدام مربی محبوب استقلال فرهاد مجیدیه و الا اقتضای اولیه قانون اجازه بازگشت استرا را می دهد و مانع استثناست و چون مانع عمل به مدلول مانه نافی غرض قانونگذار است از طرفی از سوی مقررات فیفا اشکالی وجود ندارد لذا بنده به عنوان یک حقوقدان تفسیر به نفع بازگشت استرا با همان قرارداد قبلی بدون اعمال هر گونه اصلاحات را کاملا صحیح می دانم اصل ۴۰ قانون اساسی هم موید است زیرا اجرای قانون منع استخدام مربی خارجی نباید موجب اضراز به بیت المال شود وانگهی به نظر می رسد موضوع تخصصا از موضوع قانون منع خارج است و یا اگر سخت گیری کنیم حد اقل تخصیصا خارج شده است فتامل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس