کتاب تاریخ فلسفه، فیلسوفان انگلیسی از هابز تا هیوم - کراپ‌شده

دفتر دوم کتاب «عاشقانه‌ها»؛ با عنوان کامل «عاشقانه‌هایی از شهدای مدافع حرم» که به کوشش پژمان عرب، گردآوری و تدوین شده است، توسط انتشارات «راه یار» منتشر و روانه بازار نشر شد.

به گزارش مشرق، دفتر دوم کتاب «عاشقانه‌ها»؛ با عنوان کامل «عاشقانه‌هایی از شهدای مدافع حرم» که به کوشش پژمان عرب، گردآوری و تدوین شده است، توسط انتشارات «راه یار» منتشر و روانه بازار نشر شد.

بنابرین گزارش، دفتر دوم «عاشقانه‌ها»؛ برش‌هایی از وصیت‌نامه‌های تعدادی از شهدای مدافع حرم خطاب به همسران و فرزندانشان است. آن طور در ابتدای کتاب می‌خوانیم «این وصیت‌نامه‌ها عموماً در فضای مجازی در دسترس قرار دارند اما تا به حال در قالب کتابی مستقل و به صورت موضوعی» به این وصایا که علاوه بر نمایاندن ابعاد عاطفی و روابط خانوادگی شهدای مدافع حرم می‌تواند شروع فصلی نو برای توجه به موضوعات و سوژه‌های زمین‌مانده انقلاب باشد، پرداخته نشده است.

در بخشی دیگر از مقدمه کتاب، چنین آمده است: «در جبهۀ فرهنگی انقلاب اسلامی با صدها سوژه و موضوع مواجهیم که در طول این چهل سال، برای بعضی از آن‌ها به‌صورت مستقل، حتی یک محصول خوب هم تولید نشده است. ما با تولید و بازآوری آثاری مانند «عاشقانه‌ها» می‌کوشیم از سویی چنین کاستی‌هایی را در جبهۀ فرهنگی انقلاب اسلامی کمتر کنیم و از سوی دیگر، با ایده‌دهی و برجسته‌کردن حوزه‌های مغفول‌مانده و روایت‌نشدۀ جبهۀ فرهنگی انقلاب اسلامی، خون تازه‌ای به جریان تاریخ شفاهیِ این جبهۀ انقلاب تزریق کنیم.»

براساس این گزارش، دفتر دوم کتاب «عاشقانه‌ها» در ۱۶۸ صفحه، تیراژ ۱۰۰۰نسخه و با قیمت ۱۷هزار تومان توسط انتشارات «راه یار» منتشر شده است و علاقمندان جهت تهیه این کتاب‌ها علاوه بر کتاب‌فروشی‌ها می‌توانند به صفحات مجازی این ناشر به نشانی @raheyarpub و یا سایت ammaryar.ir  مراجعه کنند.

لازم به ذکر است که دفتر اول این مجموعه هم که برش‌هایی از وصیت‌نامه شهدای دفاع مقدس است بزودی و همزمان با هفته دفاع مقدس راهی بازار نشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس