کد خبر 1117224
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷
سعید آذری

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان انتقاداتی در خصوص روند نقل و انتقالات فوتبال ایران وارد کرد.

به گزارش مشرق، سعید آذری مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان در گفت و گو با برنامه چهار چهار دو رادیو جوان درباره عقد قرارداد های این تیم اظهار داشت: عقیده شخصی من این است که برای عقد قرار داد بازیکنان باید در دفتر باشگاه حضور داشته باشند. برای عقد قرارداد های بین المللی به ویژه مربیان باید در محل فدراسیون ها حاضر باشند. برخی نیز فکر می‌کنند که قرارداد بستن در هتل های پنج ستاره کیفیت کار در آینده را بالا میبرد!

بیشتر بخوانید:

تمدید قرارداد پاتوسی با فولاد

نخستین خرید فولاد در بازار نقل و انتقالات

وی با اشاره به تمدید قرار داد این باشگاه با جواد نکونام بیان کرد: با وجود اینکه نکونام پیشنهادات خوبی داشت، به قول و قرار های اخلاقی‌اش با ما پایبند ماند و هفته پیش قراردادش را امضا کرد همچنین باشگاه فولاد خوزستان پاتوسی را برای دوره دوساله خریداری کرده و رسما بازیکن تیم ما شده است.

آذری با تاکید بر اینکه باشگاه فولاد برای انعقاد قراردادهایش حد و حدودی را مشخص کرده است گفت: باتوجه به بودجه ای که در اختیار داشتیم حد و حدودی را مشخص کرده ایم و کاملا منطقی پیش رفتیم و به هیچ عنوان حاضر نشدیم تا اسیر هیجانات بازار شویم. ما باید قرار دادی ببندیم که منجر به تسویه حساب شود مهم این است که این قرارداد به نقدینگی صد در صد شود.

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به بهم ریختگی باشگاه ها در نیم فصلها عنوان کرد: من به شما قول می‌دهم که ۸۰ درصد قراردادهایی که امسال باشگاه ها در حال انعقاد آن هستند منجر به تسویه حساب نخواهد شد. این امر به دلیل عدم شناخت مدیران باشگاه از مارکت و عدم شناخت توانمندی قهرمانان است و متاسفانه خیلی از مدیران ما با این مفاهیم آشنا نیستند.

وی ادامه داد: امسال ترفندهای وحشتناکی برای قرارداد قهرمانان اتفاق افتاد که از جمله ان بهم ریختگی در اینستاگرام و تجمع هواداران است. همه این موارد هماهنگ شده است تا مدیران تحت تاثیر قرار گیرند همچنین رقابت شدیدی بین خانواده و همسر بازیکنان ایجاد شده بود.

آذری با بیان اینکه بالاترین پیشنهادی که داده اند ۲ میلیارد و ۸۰۰ تومان بوده است گفت: تاکنون پایمان را فراتر از این رقم نگذاشته ایم اما ممکن است برای تقویت تیم و باتوجه به مقایسه با باشگاه های دیگر دو سه تا قراردادمان از این رقم بالاتر رود.

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان ادامه داد: سال اینده سالی خواهد بود که دم فدراسیون فوتبال صف های طولانی از قهرمانانی خواهد بود اما جذابیت باشگاه های بزرگ بازیکنان را وسوسه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه جواد نکونام ارزش قهرمانان را می‌داند گفت: از جواد نکونام تشکر می‌کنم که کنترل هزینه ها را انجام می‌دهد و می‌داند که قهرمانان چه حقوقی دارند.
آذری در پایان با اشاره به اینکه مقصر این اتفاقات مدیران هستند تصریح کرد: تک نفری نمی‌توان در مسیر خلاف اب شنا کرد. حملات حداکثری بعضا مدیران را در مسیری می اندازند که چاره ای ندارند تا بازیکنان با قیمت بالا و بی کیفیت خریداری کنند. ما خوشحالیم که ما تیم مذاکره کننده داشته ایم و مطلوب عمل کرده ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • احمدی IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    1 2
    آخه بتو چه تو ست تو تیم خودت باشه باید همه جا فضولی کنی تو ایه همه منابع شرکتهای دولتی فولاد و ذوب را هدر میدی کسی کاری داره
    • RO ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
      1 1
      استقلال و پرسپولیس پول بیت‌المال را می دزدند تخلف اداری و مالی استقلال و پرسپولیس در مجلس ثابت شد اما برخورد نکردن فدراسیون کمیته انضباطی کمیته داوران و...زیر مجموعه وزارت ورزش هستند وزارت ورزش هم دو تیم داره همین شبهه تبانی ایجاد می کنه
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    1 0
    بدبختی اینه که درحال حاضر هیشگی گندهای خودش رو نمیگه .وقتی وزیر ورزش نمیدونه سرمربی تیم ملی چه کلاهی سرمان گذاشته .دیگه چی باید گفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس