کد خبر 111698
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۵

رئیس دفتر عمومی حفاظت اطلاعات فرماندهی معظم کل قوا گفت: امیر بایندریان بدلیل اطلاعات جامعی که از مقوله لجستیک داشت و سال‌ها معاونت فرماندهی لجستیک نیروی زمینی را نیز بر عهده داشت به عنوان «پدر لجستیک ارتش» نام گرفت.

به گزارش مشرق، پیکر پاک امیر مرتضی بایندریان معاون اسبق لجستیک نیروی زمینی ارتش و از جانبازان دوران دفاع مقدس با حضور فرماندهان نیروهای مسلح، همرزمان، خانوده معظم ایشان و عموم مردم تشیع شد.

در این مراسم برخی از همرزمان امیر بایندریان به بیان سجایای اخلاقی و سوابق ایثارگری‌های وی پرداختند.

امیر سرلشکر حسنی‌‌سعدی معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح در همین خصوص گفت: امیر بایندریان بزرگترین خدمت را در طول جنگ به ارتش کرد. او انسانی لایق، شایسته و فرماندهی شجاع بود که بدون اینکه انتظاری را به زبان آورد خدمت می‌کرد.

امیر سیدحسام هاشمی رئیس دفتر عمومی حفاظت اطلاعات فرماندهی معظم کل قوا نیز این رزمنده و جانباز دفاع مقدس را، فرماندهی مردمی و دلسوز عنوان کرد و گفت: امیر بایندریان از ابتدای جنگ در جبهه‌ها حضور داشت، منشأ تحولات مفیدی بوده و امکانات ارتش را برای دفاع از میهن اسلامی، پای‌ کار آورد.

وی ادامه داد: امیر بایندریان بدلیل اطلاعات جامعی که از مقوله لجستیک داشت و سال‌ها معاونت فرماندهی لجستیک نیروی زمینی را نیز بر عهده داشت به عنوان «پدر لجستیک ارتش» نام گرفت.

رئیس دفتر عمومی حفاظت اطلاعات فرماندهی معظم کل قوا افزود: امیر سرتیپ بایندریان پس از بازنشستگی نیز ارتباط خود را با هیئت معارف شهید صیاد شیرازی حفظ کرد و خدمات ارزنده‌ای را این خصوص به یادگار گذاشت.

پیکر پاک امیر مرتضی بایندریان سپس با ادای احترام نظامی و قرائت قرآن به سوی بهشت زهرا تشیع شد.

در حاشیه این مراسم سرلشکر حسین حسنی‌‌سعدی معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح و امیر سیدحسام هاشمی رئیس دفتر عمومی حفاظت اطلاعات فرماندهی معظم کل قوا با خانوده معظم امیر بایندریان دیدار و درگذشت ایشان را تسلیت گفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • الماسی ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
    0 0
    روحش شاد به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض میکنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس