کد خبر 1117076
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
خبرهای خوبی برای هواداران در راه است/ نگرانی آنها را درک می‌کنیم

باشگاه تراکتور تاکید کرد هفته آینده خبرهای خوب و امیدوارکننده ای برای هواداران این تیم خواهد داشت.

به گزارش مشرق، باشگاه تراکتور با انتشار متنی به عنوان «سخنی کوتاه با هواداران پرشور تراکتور» نوشت:

«با حمایت همیشگی شما و دمیدن روح امید و آرامش بر کالبد تیم تراکتور توانستیم قهرمان جام حذفی شویم.

تراکتور در این راه ضمن تشکر از تلاش تمامی عزیزان دست‌اندرکار اعم از بازیکنان، مربیان و کادر مدیریتی، اعلام می‌دارد با برداشتن این گام، همچنان با اتکا به اصل آرامش و تمرکز، برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های اقتصادی، تقویت فنی تیم فوتبال تراکتور و جذب بازیکنان را به موازات و بلافاصله پس از پایان لیگ آغاز کرد و خبرهای خوبی را طی هفته‌ی آینده برای پرشور ها خواهیم داشت.

ضمن درک نگرانی هواداران عزیز این نوید را می‌دهیم تمامی ارکان باشگاه با تمام وجود در تلاش هستند تا هدف‌گذاری و اجرای برنامه‌های مدنظر طوری باشد که مسیر موفقیت تیم و شادی مردم خطه‌ی آذربایجان و هواداران پرشور تراکتور در سراسر ایران و جهان هموار و ادامه‌دار باشد.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    1 0
    چه خبر خوبی تمام مهاجم ها و ستاره ها رو استقلال پرسپولیس و سپاهان خریدند اما تراکتور هنوز بازیکن نخرید و تکلیف مربی هم مشخص نشده بازیکن خوب نمونده فقط مهاجم های مثل ساسان انصاری که تو سال چهار تا بیشتر نمی توانند گل بزنند مانده امسال که نشد بازیکن بخرند حداقل به پایه بها بدن شاید چند تا بازیکن بومی خوب ازشون دربیاد خرید بازیکن های مثل ساسان انصاری به درد تراکتور نمیخوره
  • Z.m IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    1 11
    یارو صاحب تراکتورابر بدهکار بانکی ایرانه هی پول مردم ایران رو می گیره می ریزه تو جیب .... اونوقت قمپز در می کنه خبر خوب!! خبر خوب حذف زالوهای خونخوار از شبکه بانکی است. شرتان کم ان شالله.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس