کد خبر 1116831
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
وصال مادر و دختری بعد از ۲۲ سال با تلاش پلیس

پلیس تهران از پیدا شدن مادر فقدانی بعد از ۲۲ سال و رسیدن مادر و دختری به هم خبر داد.

به گزارش مشرق، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از پیدایش مادر فقدانی بعد از 22 سال و وصال مادر و دختری خبر داد. 
 
سرهنگ کارآگاه " مرتضی نثاری" در تشریح این خبر گفت: یازدهم شهریورماه سال جاری خانم 24 ساله با مراجعه به دادسرای امورجنایی تهران طی دادخواستی از فقدان 22 ساله مادرش بنام سمیرا اعلام شکایت کرد. 

بیشتر بخوانید:

پرونده با موضوع فقدان افراد تشکیل و برای رسیدگی تخصصی با دستور معاون ارجاع دادسرای ناحیه 27 تهران در اختیار کارآگاهان اداره چهارم "پیگیری فقدان افراد " قرار گرفت.

شاکی با حضور در اداره چهارم به کارآگاهان گفت: وقتی دو ساله بودم مادرم از پدرم جدا شد و من نزد پدرم زندگی کردم و دیگر هیچ وقت مادرم را ندیده ام و اطلاعی از او ندارم. 

کارآگاهان پس از شنیدن اظهارت شاکی با انجام تحقیقات میدانی و پلیسی موفق شدند هویت کامل فقدانی را شناسایی کنند.

کارآگاهان در شاخه دیگری از تحقیقات خود محل سکونت فقدانی را در حوالی غرب تهران شناسایی کردند و با هماهنگی مقام قضائی وی در هجدهم شهریورماه به اداره چهارم دعوت شد و طی مواجهه حضوری شاکی پس از 22 سال بی خبری مادراش، وی را ملاقات و به آغوش کشید. 

سرهنگ کارآگاه " مرتضی نثاری" معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ،با اعلام این خبر گفت: با توجه به اقدامات ویژه کارآگاهان اداره چهارم که منجر به وصال مادر و فرزند بعداز 22 سال شد پرونده برای سیرمراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    10 0
    خداقوت خسته نباشید سربازان وطن درهرلباسی که هستید وبه مردم خدمت میگنید
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    3 0
    یاشاسین خدمتگذاران نظام.اسلامی
  • ایرانی GB ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    0 0
    این عزیزان خدمتگزاران مردم هستند , الهی که همیشه سربلند و سر فراز باشند ... الهی آمین
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    1 0
    چه لحظه ی قشنگی به به دیدار مادر ودختربعدآزسال ها فراق ودوری واقعا زیباست...اینجاست که می گویند کوه به کوه نمیرسه ولی آدم به آدم میرسه..*مشرق همیشه خوش خبرباشی..وخبرنابودی این کرونا ویروس به زودی منتشر بفرمایید*

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس