به گزارش مشرق، کانال تلگرامی هابیلیان نوشت: در ۲۰شهریور۱۳۶۰ آیت‌الله سیداسدالله مدنی امام‌جمعه تبریز در هنگام اقامه نمازجمعه توسط مجید نیکو عضو گروهک تروریستی منافقین طی یک عملیات انتحاری به همراه ۶تن دیگر به شهادت رسید. در این حادثه ۵۰ نفر نیز مجروح شده‌اند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • SE ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    30 0
    شهید آیت الله مدنی در نطقی که در جمع خبرگان ملّت داشتند و آن هم در سال‌های اول انقلاب (حدود سال ۵۸ یا ۵۹) هشدار تکان دهنده‌ای به شخصیِت‌های مطرح و انقلابیون آن زمان دادند که امروز عمق آن را بیشتر درک می‌کنیم. شهید مدنی با اشاره به ماجرای «یوسف و زلیخا» در قرآن حکیم به آن قسمت داستان اشاره کرد که وقتی زلیخا از عیب گیری زنان مصر با خبر شد آنان را به ضیافتی دعوت کرد و به دست آنان کارد وترنجی داد و در میان مهمانی به یوسف دستور داد که وارد ضیافت شود، آمدن یوسف‌‌ همان و بریده شدن دست زنانی که ملامت گر زلیخا بودند ه‌مان. شهید آیت الله مدنی با گریه درد ناک در پشت تریبون ادامه داد: «‌ آقایان! نکند در محشر و قیامت محمد رضا (پهلوی) جلوی ما را بگیـرد و بگوید دیدید شما هم وقتی دستتان ترنج دادند دستتان را بریدید و مثل من کاخ نشین و طاغوتی شدید؟!»
    • هادی IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
      3 7
      قانون ضعف داره! شورای نگهبان حق ندارد گوساله هارو(اشراف،مفسدین،نفوذی ها) تاییدصلاحیت کند اما می کند! چون قانون ناقص است... آقای قالیباف قانون انتخابات به کجا رسید؟!
    • امیر DE ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
      1 0
      آقا هادیف شما نمی دونی که قانون انتخابات در مجلس در حال بررسیه؟!!! اطلاع رسانی کافی هم در این زمینه صورت گرفته، البته مجلس دهم در این زمینه کوتاهی کرد.
    • IR ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
      6 0
      باید مجری انتخابات حکومت باشد نه دولت مستقر....و از مردم برای رای گیری ثبت نام کنند....از تکنولوژی بلاکچین که ضد تقلب و دستکاری در آرا هست استفاده بشود...و همین طور از نهادهای مردمی ....و آخر اینکه با دید بازتری تایید صلاحیت داشت ...و به ظاهر و لباس افراد نگاه نکرد ...ایران گرا شرف دارد به غرب گرا ...
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    3 0
    سلام خدا بر شهيدان.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس