کد خبر 1116697
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۴:۴۵
دالتون‎های تهران

۴ مرد از یک خانواده که در باند دزدان حرفه‌ای فعالیت داشتند، خانه یکی از بستگانشان را هدف سرقت میلیونی قرار دادند.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه "بهزاد اختیاری" رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران گفت: ۲۸ اردیبهشت ماه پرونده‌ای مبنی بر وقوع یک فقره سرقت منزل در کلانتری ۱۱۸ ستارخان تشکیل شد که مال باخته در شکوائیه اعلام کردد ساعت ۱۰:۳۰ صبح همراه خانواده ام از خانه خارج شدم و در نیمه‌های شب پس از بازگشت به منزل متوجه تخریب در و به سرقت رفتن طلاجات به ارزش ۱۰ میلیارد ریال از داخل گاو صندوق شدم.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران افزود: پرونده پس از ثبت اظهارات شاکی به دادسرا ارسال و با دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی و کشف موضوع به پلیس آگاهی محول شد که در همان ابتدا تیمی از کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل به محل وقوع جرم رفته و با بررسی‌های میدانی و پایش محدوده جغرافیای جرم متوجه می‌شوند به احتمال زیاد از بستگان مال باخته در نقشه سرقت دست داشته اند.

وی در ادامه گفت: با سرنخ‌های بدست آمده و جمع آوری مدارک موجود کارآگاهان ضمن بهره گیری از شیوه‌های علمی و نوین در کشف جرم موفق می‌شوند پرده از راز سرقت برداشته و تمامی سارقان را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی گفت: یافته‌های کارآگاهان حاکی از آن بود بستگان نزدیک شاکی با همدستی گروهی از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار از خانه مرد جوان سرقت کرده اند که با توجه به اطلاعات به دست آمده موضوع به مرجع قضائی منعکس و ۱۴ مرداد ماه دستور دستگیری متهمان اخذ و در چندین مرحله عملیات پلیسی کلیه اعضای این باند در مناطق شوش و اسلامشهر، به نام‌های سینا – امین – ساعد و سعید که بستگان شاکی بودند و هچنین سارقان سابقه دار و حرفه‌ای به هویت‌های سعید ، مسعود و نوید که سرقت را انجام داده اند دستگیر می‌شوند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی در پایان گفت: متهمان دستگیر شده در همان بازجویی اولیه به بزه ارتکابی اعتراف و با دستور قضائی تمامی اعضای این باند در حال حاضر تحت نظر بوده و تحقیقات تکمیلی در حال انجام است.

منبع: رکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    31 2
    دالتونها افراد دیگری هستند اینها جوجه دالتونها هم نمیشوند
    • سام IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
      3 2
      شما ببخشید بشما برخورد آقای دالتون خخخخ
  • FR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    30 4
    اینها سابقه دارن . دست همشون را قطع کنن دزدی کم میشه البته قبل از اون دست بعضی ازدولتمردا باید قطع بشه
    • ناشناس IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
      11 0
      مردم ایران از شما خواهش میکنم برای بازگشتامنیت به کشور در پایان هر خبری در مورد اراذل و اوباش که سلب کننده امنیت خانواده های ما هستند حتما نظر بدهید و درخواست اشد مجازات و اعدام برای این سگهای کثیف بکنید تا به این ترتیب بلکه نیروهای انتظامی و بسیج و قوه قضائیه برای نابودی واقعای آنها کاری بکنند ............. برای حفظ امنیت مردم اراذل و اوباش را اعدام کنید
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    3 0
    اگر عزمی برای ایجاد امنیت برای عموم مردم باشد باید دست این دزدان نگون بخت را قطع کنند وگرنه با این نوع برخوردهای مادرانه روز بروز تعداددزدان بیشتر میشود البته اگر حکم دهنده از دزدان نترسد.به نظر میرسد که از دزدان بیشتر حمایت میشود تا مال باختگان چون دزدان خطرناک هستند
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    9 0
    دالتون های اصلی بانکها و تامین اجتماعی هست که دمار از روزگار مردم درآورند
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    5 1
    تنها راه جمع آوری این گثافتها اعدام است ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس