تیم فوتبال ماشین سازی

باشگاه ماشین سازی تبریز طی بیانیه‌ای به عقدقرارداد غیرقانونی باشگاه استقلال با بازیکنان واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، باشگاه ماشین سازی تبریز طی بیانیه‌ای به عقدقرارداد غیرقانونی باشگاه استقلال با بازیکنان واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید:

استقلال یک بازیکن دیگر جذب کرد

متن بیانیه به شرح زیر است:

قرارداد های غیر منطقی و غیر قانونی با بازیکنانی که  هنوز با باشگاه قبلی خود قرارداد دارند تبدیل به یک بدعت نا مبارک شده و ظاهرا اراده ای جهت جلوگیری از آن وجود ندارد و باید تاوان قهرمان نشدن استقلال را کل فوتبال ایران باید بدهد و متاسفانه هیچ نهادی نیز به آن ورود نمی کند.

در شرایط حساس اقتصادی کشور نقل و انتقالات فوتبالی ما به سمتی می‌رود که روشنگری برای مردم باعث شرم خواهد بود و مبالغی در آن رد و بدل می‌شود که خیلی فراتر از حقوق یک عمر کارمندی است و در روزهای گذشته نیز باشگاه استقلال تهران نقش اصلی را در افزایش بی حد و اندازه این رقم ها داشته است. متاسفانه مدیران این باشگاه تحت تاثیر شکست در فینال جام حذفی کشور، با رویه های غلط وارد این بازار شده اند و روزانه با دهها بازیکن مذاکره و پیشنهاد چندین میلیاردی ارایه می‌دهند و در نهایت بدون عقد قرارداد آنها را با ادعاهای میلیاردی روانه بازار می‌کنند و کسی پاسخگوی این ضربه ناجوانمردانه به فوتبال نیست.

دیروز استقلال در شرایطی با بابک مرادی عقد قرارداد کرده است که این بازیکن با باشگاه ماشین سازی تبریز قرارداد ثبت شده دارد و بدون رضایت این باشگاه هرگونه عقد قراردادی تخلف است و امروز پیمان بابایی دیگر بازیکن این باشگاه برغم داشتن قرارداد ثبت شده پای میز مذاکره با این باشگاه نشسته است و متاسفانه ارقام پیشنهادی به اندازه ای بالا بوده است که بازیکنان تحت قرارداد راضی به محرومیت شش ماهه و دوری از میادین می‌شوند.

در شرایط فعلی ما به کرات شاهد این قانون شکنی ها هستیم و مبالغ هنگفت چشم قانون را کور کرده است و آیا محرومیت شش ماهه بازیکن ضرر و زیان باشگاه قبلی را تامین خواهد کرد؟ آیا قرارداد های چندین ساله که یکی از ارکان اصلی حرفه ای گری است با این موضوع زیر سؤال نمی رود؟ و موضوع مهم‌تر اینکه آیا باشگاهی غیر از استقلال که داغ شکست در فینال را دارد چنین کاری می‌کرد با سکوت قانون مواجه می شد؟

کاش آقایان «علاج واقعه قبل از وقوع» کنند تا از ایجاد بحرانی بزرگ برای فوتبال کشور جلوگیری شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • Reza IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    6 3
    قدرت فراقانونی
  • علی IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    2 2
    بابای جدیدپیداکردن
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    3 2
    تنها چیز مسخره در فوتبال تا خرخره در فساد فوتبال ایران دادن بیانیه است که به نظر درگینتس بخاطر دم به ثانیه بیانیه دادن رکوردشکستیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس