کد خبر 1116500
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
محسنی بندپی

استاندار تهران با بیان اینکه شرایط کرونا در تهران قرمز و سینوسی است، گفت: در حقیقت تغییری در وضعیت استان تهران نداشته‌ایم.

به گزارش مشرق، طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، انوشیروان محسنی بندپی در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت کرونا در استان تهران اظهارداشت: شرایط کرونا در تهران قرمز و سینوسی است.
وی با بیان اینکه در حقیقت تغییری در وضعیت استان تهران نداشته‌ایم، افزود: استفاده از ماسک در مترو بالای ۹۵ درصد است و شهروندان این مساله را به خوبی رعایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:


استاندار تهران بیان داشت: با شروع پاییز و افزایش بیماری‌های تنفسی، ریوی و شیوع آنفلوآنزا این نگرانی وجود دارد که با افزایش روند بیماری کرونا و یا بستری شدگان روبرو شویم اما با تدابیری که اتخاذ شده است و افزایش توزیع واکسن آنفلوآنزا نسبت به سال گذشته این امیدواری وجود دارد که بتوانیم بیماری آنفلوآنزا را مدیریت کنیم.
محسنی بندپی خاطرنشان کرد: امیدواریم کرونا را نیز با رعایت پروتکل‌ها، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شست و شوی دست و جلوگیری از تجمعات غیرضرور مدیریت کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    1 0
    آمار مرگ ومیر در دنیا و کشورهای اروپایی و آمریکا در دوماه اخیر از 7/3 به 4/4 کاهش پیدا کرده ولی متأسفانه تو ایران با تدابیر این دولت از 5/5 به 6/3 افزایش پیدا کرده یعنی تو چند ماه آینده با همین فرمون دولت ، ایران در رتبه اول میزان مرگ و میر ناشی از کرونا قرار خواهد گرفت ..... خدا خودش رحم کنه . آقایون مجلسی و دلسوزان پروتکل های درمانی و دارویی ما ضعف داره ...مراقبت های بیمارستانی مون یه جاش می لنگه .... داروی آویگان ژاپن ( فاویپیراویر) تو آسیای شرقی ، پاکستان ، ترکیه ، عراق و چند کشور اروپایی ....جواب داده به آمار مرگ ومیرشون دقت کنید ...اما تو ایران قبله آمال سیستم بهداشت درمانمون FDA آمریکاست و بهداشت جهانی ....جای تأسف داره
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    1 0
    سینوسی چیه؟درد جدید؟
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    1 0
    دیر شروع کردن قرنطینه اشتباه محض بود. زود تمام کردن قرنطینه غیر عقلانی بود. اجرای طرح ترافیک و اصرار بر اجرای طرح ترافیک با وجود افزایش دادن تعداد مبتلایان به کرونا و افزایش تلفات از کرونا خیلی بدتر از بی عقلی است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس