کد خبر 1116161
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۰

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی بنیاد راهبری فضای مجازی جبرئیل درباره اصول تربیت نوشت: حتما بارها شده فرزندتان بیش از حد یا نابجا و نادرست از فضای مجازی استفاده کرده است.

  گاهی سر او داد کشیده‌اید یا با عصبانیت توبیخش کرده‌اید یا حتی ممکن است تنبیه بدنی هم کرده باشید به این امید که «تربیت»ش کنید!

باید بدانید که بدترین موقعیت برای تربیت، هنگام عصبانیت است.

 وقتی عصبانی هستید ممکن است حرف اشتباهی بزنید که فرزندتان جلوی شما بایستد یا رفتاری انجام دهید که او را به لجبازی بکشاند. هر دو اینها باعث می‌شود حریم «حیا» بین شما و فرزندتان بشکند.

 عصبانیت تنها به تخلیه روانی خودتان ممکن است کمک کند اما «ضدتربیتی» است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NZ ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    0 0
    مبنای رشد صحیح جمعیت علاوه بر توان اقتصادی به بازوی تربیت با درک درست از شرایط زمان دارد. بنابراین این موضوع فقط بر عهده اولیا بچه ها نیست بلکه دولت از مجاری وزارت آموزش و پرورش مسئولیت ضروری و حیاتی دارد در این حوزه و این مهم از کانال مجازی انقدر جوابگو نیست که رویکرد تماس رو در رو موثر است. بنابراین لزوم اساتید و مربیان تربیتی به روز و مشاورین خانواده باید در کادر کارمندان هر مدرسه جایگاه پررنگی داشته باشد. مربیان و مشاورین باید دائما با دانش آموزان و اولیا ارتباط داشته باشند. جامعه ما با تهدیدات گوناگونی روبرو است اما رشد غیر صحیح جمعیت و بدون خط مشی حساب شده از درک شرایط حاضر خطرناک ترین تهدید برای جامعه ماست. طبق خبر شما همین چند روز پیش فرزندی مادرش را کشت!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس