کد خبر 1116005
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
استقلال دیگر عجله‌ای در نقل‌و‌انتقالات ندارد!/ تمدید قراردادها اولویت اصلی

باشگاه استقلال به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتش دیگر عجله‌ای برای جذب بازیکنان جدید ندارد و اولویتش حفظ بازیکنان اصلی است.

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال قرار بود پس از فینال جام حذفی فوتبال بلافاصله مذاکرات نهایی با بازیکنان مدنظر خود را نهایی کرده و از آنها رونمایی کند، اما همه نفرات به مشکل خورده‌اند.

مسئولان استقلال تا روز دوشنبه فرصت داشتند تغییراتی در لیست آسیایی خود دهند و بازیکنان جدید اضافه کنند، اما با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه به دلیل بدهی به وینفرد شفر این مسئله منتفی شد. موضوعی که طبق نامه فیفا در تاریخ 25 مردادماه، مسئولان استقلال از آن اطلاع داشتند و ظاهرا می‌دانستند که چون پولی برای پرداخت بدهی شفر ندارند، عجله‌ای برای بازیکن جدید ندارند.

بیشتر بخوانید:

قرارداد بازیکنان استقلال تمام نشده است

با این حال، اولویت اصلی استقلال تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته است. این بازیکنان هیچ کدام قراردادشان را تمدید نکرده‌اند و روز گذشته نیز در نخستین تمرین استقلال با سرمربیگری مجید نامجومطلق شرکت نکردند. به همین دلیل، چون نام این بازیکنان برای لیست آسیایی ارسال شده است، در صورت عدم تمدید قرارداد آنها، باشگاه به مشکل بزرگی برمی‌خورد.

از طرفی جذب رشید مظاهری باعث شده که حسین پورحمیدی دروازه‌بان ذخیره استقلال نیز ساز جدایی سر بزند و اگر نتوانند او را با خود به قطر ببرند، باشگاه استقلال امکان شرکت در لیگ قهرمانان آسیا را به دلیل داشتن تنها دو دروازه‌بان نخواهد داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس