راهکار باشگاه استقلال برای پرداخت طلب بویان و شفر مشخص شد

استقلال برای این که از محرومیت و کسر ۶ امتیاز به دلیل پرداخت نکردن مطالبات شفر در موعد مقرر نجات پیدا کند باید ظرف چند روز آینده طلب ۶۰۰ هزار دلاری این سرمربی آلمانی را بپردازد.

به گزارش مشرق، استقلال اگر تا چندروز آینده نتواند مطالبات شفر را به دستش برساند ۶ امتیاز جریمه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

فدراسیون فوتبال: پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته است

در حالی که استقلالی ها امیدوار بودند پنجره بسته شان باز شود، فدراسیون فوتبال با یادآوری نامه ۲۵ مرداد خود به باشگاه استقلال اعلام کرد به رغم دریافت رضایت از بویان، پرونده شفر همچنان باز است و تا این پرونده بسته نشود، پنجره بسته استقلال باز نخواهد شد. اما مشکل استقلال و شفر با همین پنجره های بسته به پایان نمی رسد. استقلال اگر تا چندروز آینده طلب ۶۰۰ هزار دلاری او را نپردازد با کسر ۶ امتیاز مواجه خواهد شد. اگر این ۶ امتیاز از لیگ نوزدهم کسر شود استقلال سهمیه آسیایی خود را از دست می دهد و اگر این امتیاز از لیگ بیستم کسر شود استقلال باید فصل جدید را با ۶ امتیاز منفی آغاز کند. گفته می شود به احتمال زیاد ۶ امتیاز در جدول رده بندی لیگ نوزدهم محاسبه می شود.

البته وینفرد شفر به نزدیکان خود و کسانی که از ایران با او در تماس هستند. گفته مهلت استقلال برای پرداخت پول او تمام شده و کسر ۶ امتیاز قطعی است اما یکی از مدیران فدراسیون فوتبال مدعی شد استقلال هنوز تا پایان هفته برای رساندن این پول به دست شفر فرصت دارد.

جالب این جا است که دو هفته گذشته هم زمان با بازی استقلال-پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی اعلام شد رییس هیات مدیره استقلال پول شفر را از یک منبع داخلی تامین کرده و فقط کافی است مدیرعامل باشگاه با امضای اسناد مربوط به انتقال پول، این مبلغ را دریافت و به حساب شفر واریز کند اما با گذشت ۱۲ روز از آن تاریخ، هنوز هیچ پولی به حساب استقلال نیامده که این باشگاه مطالبات  شفر را بپردازد و از خطر پنجره های بسته و کسر امتیاز نجات پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

سکوت مجیدی شکست؛ استراماچونی را برنگردانند خیانت بزرگی به استقلال کرده‌اند!

باشگاه استقلال تصور می کرد همین که رضایت بویان را جلب کرده، امروز با بازگشایی دوباره فیفا در ابتدای هفته میلادی جدید، پنجره بسته اش باز می شود اما روابط بین الملل فدراسیون به باشگاه یادآوری کرد فیفا جدا از ماجرای بویان به خاطر پرونده مطالبات شفر هم برای استقلال حکم موقت صادر کرده بود.

طبق قوانین فیفا، اگر باشگاهی مطالبات شاکی خود را بعد از صدور حکم قطعی فیفا نپردازد، ابتدا با بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی، سپس با کسر امتیاز و در قدم بعدی با سقوط به دسته پایین تر مواجه می شود.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    0 0
    به درک .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس