کد خبر 1114340
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
ماجرای عجیب استقلال و یک شهر؛ مجیدی به بلای استرا و شفر دچار شد

استقلال و شهر مشهد همواره داستان‌های عجیبی را در چند سال اخیر داشتند و تغییرات مهمی بعد از بازی با نماینده این شهر یا پس از دیدارهایی که در این شهر انجام داده برایش به وجود آمده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران در فینال جام حذفی به مصاف تراکتور رفت و با نتیجه سه بر ۲ شکست خورد تا دستش از رسیدن به جام کوتاه بماند و نتواند برای دومین بار در شهر مشهد جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

بعد از پایان این دیدار مطابق انتظار همکاری فرهاد مجیدی و استقلال به نقطه پایان خود رسید اما نکته جالبی در دل این ماجرا نهفته که پیش از این نیز سابقه داشته است، بازهم دیدار با نماینده‌ای از مشهد و یا بازی در شهر مشهد برای استقلال منجر به یک تغییر بزرگ شد.

کمی به عقب برمی‌گردیم، به هفته بیست و هفتم لیگ هجدهم که استقلال در مشهد با نتیجه یک بر صفر در برابر شهرخودرو شکست خورد، بعد از پایان بازی وینفرد شفر برکنار شد و فرهاد مجیدی به جای او هدایت استقلال را به عهده گرفت.

بیشتر بخوانید:

گزینه‌های موقت سرمربیگری و سرپرستی استقلال

حالا به لیگ نوزدهم می‌آییم، استقلال در چارچوب هفته سیزدهم در ورزشگاه آزادی رو در روی شهرخودرو قرار گرفت و موفق شد با تک گل شیخ دیاباته میهمان خود را بدرقه کند، با این وجود بعد از این مسابقه استراماچونی ایران را ترک کرد و دیگر برنگشت تا بازی با نماینده مشهد آخرین بازی‌اش باشد.

حالا هم این ماجرا برای فرهاد مجیدی تکرار شد، استقلال با شهرخودرو بازی نداشت اما برای سومین بار به ورزشگاه امام رضا(ع) رفت و مجددا مانند ۲ مرتبه قبلی نتوانست به برتری برسد و طلسمش برقرار ماند، مجیدی هم پس از بازی از استقلال جدا شد.

جالب است که جدایی علیرضا منصوریان از استقلال نیز تا حد زیادی به بازی هفته پنجمِ لیگ هفدهم در برابر شهرخودرو برمی‌گردد، جایی که آبی‌ها در ورزشگاه آزادی با ۲ گل به میهمان مشهدی خود باختند و منصوریان آن حرکات عجیب را در دقایق پایانی انجام داد و دست رضا مهاجری را گرفت، منصوریان ۲ هفته بعد از کار برکنار شد اما استارت جدایی او در همان مسابقه با پدیده (شهرخودرو) زده شد.

با این حال خاطرات بدِ این سال‌ها نباید باعث شود تا قهرمانی دراماتیک استقلال در مشهد و در لیگ هشتم را از یاد ببریم، جایی که استقلال با هدایت امیر قلعه‌نویی در سال ۸۸ در هفته آخر موفق شد با گل زیبای فابیو جانواریو از سد میزبان خود پیام مشهد بگذرد و با توجه به شکست ذوب‌آهن در برابر فولاد در خوزستان، جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس