کد خبر 1115698
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸
پیشروی گل‌محمدی با همان فرمول دربی/ انتقاد، گلایه و تهدید در بدترین زمان ممکن

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از خروج از ساختمان این باشگاه در واکنش به دلایل ناراحتی‌اش گفت: از مدیران باشگاه که آن بالا نشسته اند سوال کنید.

به گزارش مشرق، یحیی گل محمدی عصر امروز در باشگاه پرسپولیس حضور یافت و بعد از دقایقی ساختمان باشگاه را ترک کرد.

بیشتر بخوانید:

گل‌محمدی با ناراحتی باشگاه را ترک کرد

وی پس از خروج از باشگاه پرسپولیس با چهره‌ای عصبانی از محل باشگاه خارج شد و در پاسخ به سوال خبرنگاران و هواداران درباره وضعیت ادامه همکاری اش اظهار داشت: این سوال را از مدیران باشگاه که آن بالا نشسته اند بپرسید. من فعلا می خواهم به تمرین بروم و مشکلی نیست. اینجا جای پاسخگویی نیست.

سرمربی پرسپولیس بدون توجه به حاضران در محل، سوار اتومبیل خود شد و مقابل ساختمان باشگاه را ترک کرد تا در تمرین تیمش شرکت کند.

گل محمدی روز گذشته اعلام کرد با توجه به دروغ هایی که شنیده و نارضایتی از عملکرد مدیران پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات نامه قطع همکاری خود را به مسئولان باشگاه تحویل می دهد و پس از اتمام لیگ قهرمانان آسیا در این تیم نمی ماند. 

حال باید دید وی این نامه را به مدیران پرسپولیس تحویل داده است؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    3 1
    اقای گل محمدی باید متوجه بشی که اینجا پرسپولیسه نه شهرخودرو !!! هر وقت و بیوقت قهر کنی ! شدی عامل حاشیه در باشگاه !برانکو بزرگ ! یکسال پول نگرفت و با پنجره بسته تیم و تا فینال اسیا برد و حرفی نزد !!! تو چی میگی ؟؟؟
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    2 0
    سلام مربی که بهترین تیم ها رو داشته ولی بیشتر چهارم نشد و رفت قهرمانی پرسپولیس هم مال کالدرون است می خواهی بری زودتر برو وسط فصل دست ما رو تو حنا نزار تاتار بهترین گزینه است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس