پیشروی گل‌محمدی با همان فرمول دربی/ انتقاد، گلایه و تهدید در بدترین زمان ممکن

گل محمدی پس از شکست و ناکامی در دربی، همچنان روی مسائل حاشیه‌ای تیمش تمرکز دارد و در مقاطع مختلف به انتقاد و گلایه از مدیران باشگاه پرداخته است که به نظر می‌رسد زمان مناسبی برای این کار نیست.

به گزارش مشرق، حمله تند روز گذشته گل‌محمدی به مدیران باشگاه پرسپولیس و تهدید به استعفا در این مقطع از فصل، با وجود اینکه برای اولین‌بار از سوی این سرمربی نبود، اما باعث تعجب بسیاری از هواداران پرسپولیس شد.

گل‌محمدی که پس از شکست در دربی نیز از خواب خرگوشی مدیران پرسپولیس گفته بود، روز گذشته با حالتی عصبانی، «دروغ» را تنها حرف مدیران باشگاه در چند روز گذشته خواند و تأکید کرد با این وضعیت تیمش در لیگ قهرمانان آسیا شرایط خوبی نخواهد داشت و پس از این مسابقات نیز از پرسپولیس جدا می‌شود.

سرمربی پرسپولیس در شرایطی این صحبت‌ها را مطرح کرد که پرسپولیس در روزهای گذشته پنج بازیکن (لک، آقایی، آل‌کثیر، پهلوان و سرلک) را به خدمت گرفته و احتمالاً طی امروز یا فردا دو بازیکن دیگر را جذب خواهد کرد، بازیکنانی که همگی در لیست خرید سرمربی سرخپوشان بودند و با این اوصاف به نظر می‌رسد ناراحتی گل‌محمدی فقط به خاطر جدایی ترابی و علیپور و همچنین عدم پرداخت پیش‌قرارداد چند بازیکن تاره وارد سرخپوشان است.

بیشتر بخوانید:

اصرار یحیی برای جذب بازیکن جدید استقلال

با تمدید قرارداد بشار رسن و ماندن امیری در جمع سرخپوشان، یکی از مهمترین خواسته‌های کادرفنی پرسپولیس نیز در روزهای گذشته از سوی باشگاه عملی شده و با این وضعیت؛ عصبانیت شدید گل‌محمدی در تمرین سرخپوشان کمی عجیب به نظر می‌رسد! خصوصاً اینکه این تیم باید تا چند روز آینده در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان خود برود و شاید صحبت‌های گل‌محمدی از ناکامی در این مسابقات،‌ نوعی فرار رو به جلو برای فرار از مسئولیت شکست احتمالی در این مسابقات است. اتفاقی که پس از شکست در دربی هم رخ داد و یحیی عوامل بیرونی را دلیل شکست تیمش دانست، در حالی که بسیاری از کارشناسان معتقد بودند ترکیب اولیه پرسپولیس و تصمیمات بعضاً اشتباه کادر فنی در آن دیدار اصلی‌ترین دلیل شکست سرخپوشان بوده و به نظر می‌رسد لازم است کادر فنی پرسپولیس ضمن توجه به مسائل بیرونی، تمرکز خود را در این مقطع روی مسائل فنی و تمرینی تیمش بگذارد.

در هفته‌های گذشته شایعات فراوانی درباره پیشنهاد به گل‌محمدی از سوی چند تیم لیگ برتری مطرح شد و او در روزهای قبل مذاکراتی با مدیران باشگاه پرسپولیس برای افزایش رقم قراردادش داشت. شاید یکی از دلایل اصلی ناراحتی او عدم موافقت مدیران باشگاه با این خواسته است، اما به‌هرحال صحبت‌های یحیی هر دلیل دیگری هم که داشته باشد، در این مقطع از فصل باعث به‌هم خوردن تمرکز و آرامش بازیکنان خواهد شد. به نظر می‌رسد سرمربی جوان پرسپولیس برای موفقیت در این تیم باید بیشتر روی صحبت‌های خود تمرکز داشته باشد. رفتاری که هواداران پرسپولیس با برانکو به آن عادت داشتند و انتظار دارند گل‌محمدی نیز همین رویه را در پرسپولیس ادامه دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس