کد خبر 1115646
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
پوشاک

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تاسیس شرکت سهامی عام پروژه و پذیره نویسی مردمی برای سرمایه گذاری در صنعت پوشاک را دنبال می کنیم.

به گزارش سرویس بورس مشرق، سعید زرندی در جلسه سیاست گذاری و برنامه ریزی برای هدایت نقدینگی موجود در جامعه به سوی طرح های مولد و توجیه پذیر صنعت پوشاک کشور از طریق تأسیس شرکت سهامی عام پروژه گفت: اهمیت تقویت روند تشکیل سرمایه و سرمایه‌گذاری در مقیاس های بزرگ برای کشور بسیار حیاتی است.

بیشتر بخوانید:

حکومت پدرخوانده‌ها در بورس

وی گفت: یکی از برنامه های مهم، استفاده از منابع مردمی برای تامین مالی طرح ها و پروژه های بخش تولید است در همین راستا بر اساس توافق وزارت صمت و وزارت اقتصاد و دارایی مقرر شد چند طرح ملی توسط صنعت‌گران بزرگ در هر رشته پیشنهاد شوند و با اخذ مجوز از سازمان بورس نسبت به پذیره نویسی و تامین بخشی از نیاز مالی آن طرح از طریق نقدینگی مردم اقدام شود.

زرندی تاکید کرد: ایجاد سرمایه گذاری مشترک و تقویت برند ملی در صنعت پوشاک از اهداف این سیاست است.

در این جلسه انجمن صنایع پوشاک اعلام کرد در صورت حمایت دولت و تسهیل فرآیند اداری صدور مجوز تاسیس و پذیره نویسی، طرح پیشنهادی و ایجاد شرکت سهامی عام در این صنعت عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

با توجه به توضیحات ارائه شده از سوی مدیران وزارت صمت و سازمان بورس و نیز اعلام آمادگی فعالان صنعت پوشاک، مقرر شد پروژه و نیز هیأت مؤسس پیشنهادی مورد پیگیری قرار گرفته و برای اجرایی شدن طرح اقدامات لازم دنبال شود.

این جلسه با حضور فعالان صنعت پوشاک، مدیران سازمان بورس و صاحب نظران مالی و اقتصادی و مدیران مرتبط با این صنعت برگزار شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس