کد خبر 1115947
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
بازتاب تمدید قرارداد «رسن» با پرسپولیس

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به تمدید قرارداد هافبک تیم ملی عراق با باشگاه پرسپولیس نوشت: او با تمدید قرارداد با سرخپوشان به گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده‌اش پایان داد.

به گزارش مشرق، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در واکنش به تمدد قرارداد هافبک تیم ملی عراق با باشگاه پرسپولیس نوشت: «بشار رسن» هافبک تیم ملی فوتبال عراق با تمدید قراردادش با باشگاه پرسپولیس به گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده‌اش پایان داد و در لیگ قهرمانان آسیا این بازیکن پرسپولیس را همراهی خواهد کرد. پیش از این صحبت‌هایی مبنی بر انتقال این بازیکن به تیمی از قطر وجود داشت.

هافبک تیم ملی عراق با باشگاه پرسپولیس سه قهرمانی لیگ برتر و سوپرکاپ و یک قهرمانی جام حذفی را تجربه کرده است.

این بازیکن در پرسپولیس ماند تا این تیم ایرانی با قدرت در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ حضور پیدا کند.

نایب قهرمان سال ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان آسیا در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا باید هفته آینده ۲۵ شهریورماه به مصاف التعاون عربستان برود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    1 1
    بشاررسن درگفتگوی رسانه ای اعلام نموده بخاطر طرفداران پرشور ومحبت آنان ازپرسپولیس نرفته ولی متاسفانه بازیکنان وطنی مانند علیپور که از19سالگی در پرسپولیس علیپورگردید از دستمزد زیر یک میلیاردی سال قبل به یکباره تقاضای 8میلیارد تومان میکند وبدون توجه به محبتهای طرفداران چند هزارمیلیونی پرسپولیس به تیم دسته چندمی پرتقال میرود ازطرفی ترابی باداشت قرارداد بخاطر چند صد دلاربیشتر به تیم محبوب وطرفداران پرشورش خیانت میکند به تیم درپیتی قطری میرود ای کاش قطره ای ازدریای تعصب ومعرفت وغیرت بشاررسن در وجود این دوبازیکن وطنی بود
    • IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
      1 1
      طرفداران چند هزار میلیونی....... زارت
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    0 2
    طرفداران چند هزار میلیونی....... زارت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس