پهپاد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از عملیات بزرگ ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علیه اهداف حساس و مواضع نظامی مهم عربستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سخنگوی فرمانده نیروهای مسلح یمن از حمله گسترده به مواضع نظامی و اهداف حساس عربستان خبر داد.

یحیی سریع شامگاه یکشنبه گفت یگان پهپادی یمن با چندین پهپاد، مواضع نظامی و اهداف حساس فرودگاه بین المللی «ابها» را هدف قرار داد که اهداف این حمله به دقت محقق شد.

سریع افزود هدف قرار گرفتن مواضع نظامی در فرودگاه ابها در واکنش به تشدید حملات مستمر متجاوزان و محاصره یمن صورت گرفته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    8 0
    این ها آدم بشو نیستند و سعی میکنند با ادامه بمباران و محاصره مردم را خسته و ناراضی کنند . کاش مقداری درایت نزد برخی از گروه ها و شخصیت هائی که تحت تاثیر عربستان و امارات بخاطر پرداخت پول فراوان آنها را راضی به درد ورنج به هموطنان خود هستند پیدا شود و عقل موجب شود مانع از ادامه خرابی زیر ساخت ها و بیمارستان و مدرسه و دیگر اماکن خصوصی و عمومی و کشتار و رنجی که بر هموطن خود وارد میسازد شوند . چقدر انسان باید پست باشه تا وطن و هموطن خود را در رنج ببیند و خود در آرامش ناشی از پول خود فروختگی بسر ببرد و هیچ احساس و تعلقی و در اصل وجدانی وجود نداشته باشد که متاسفانه در خیلی از جاها مشاهده میگردد . در یمن بیاری خداوند عزم مجاهدانی که مقابل دشمنان متجاوز و مزدوران آنها ایستادگی میکنند و علیرغم انتظار شکست چند هفته ای بیش از پنج سال مقاومت جانانه بر اساس اعتقادات پاک خود که برگرفته از ایمان به پروردگار توانا هست اجازه نداده اند که دشمن به خیال خام برسد بلکه ضربات کاری هم با استفاده از ابتکارات خود بر دشمن هم وارد میکنند . امیدواریم که هر چه زودتر شاهد پیروزی ملت مظلوم یمن عزیز باشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس