کد خبر 1115338
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳
نظامیان آمریکا

منابع خبری از برگزاری یک نشست امنیتی در استان دیالی و درخواست عشایر از حشدالشعبی برای سرکوب بقایای گروه تروریستی داعش خبر دادند.

به گزارش مشرق، حشدالشعبی نشست امنیتی فراگیری درمنطقه میاح استان دیالی برگزار کرد، این در حالی است که عشایر ۲۰ منطقه خواستار استقرار نیروهای حشدالشعبی در این مناطق برای ایجاد بازدارندگی در برابر تروریستها شده اند.

صادق الحسینی سخنگوی محور دیالی حشدالشعبی به پایگاه خبری المعلومه گفت فرماندهی حشدالشعبی یک نشست امنیتی فراگیر با هدف بررسی پرونده منطقه میاح در منتهی الیه شمال شرقی استان دیالی با حضور قبایل  و شیوخ عشایر برگزار کرد، این منطقه از مناطق مهمی به شمار می رود که طی شش سال پیاپی با تروریستها مقابله کرده و در راه مقابله با داعش تروریستی جنایتکار جانفشانی کرد.

وی افزود بزرگان و شیوخ منطقه میاح خواستار استقرار نیروهای حشدالشعبی در مناطق خود به خاطر قدرت و توانمندی بالای نیروهای مردمی و مواضع ملی آن در حمایت از همه طیفها و قومیتها شدند.

الحسینی ادامه داد بزرگان بیش از ۲۰ منطقه خواستار استقرار نیروهای حشدالشعبی در مناطق خود برای مهار خطرات تروریسم شدند.

سخنگوی محور دیالی حشدالشعبی تاکید کرد حشدالشعبی هرگز در حمایت از هر منطقه در دیالی یا دیگر مناطق برای مقابله با تروریسم و تقویت ثبات امنیتی تردید به خود راه نخواهد داد.

نیروهای حشدالشعبی در مرزهای دیالی با چندین تیپ رزمی مستقر هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    6 1
    خدا حفطظشان کنه و در راه حق ثابت قدم بمانند ان شاءالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس