کد خبر 1115311
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰
حوادث

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی دزفول گفت: آتش‌سوزی در یک واحد آپارتمانی در منطقه مهرشهر منجر به مرگ کودک هشت ساله شد.

به گزارش مشرق، عبدالحسین‌ معظم‌فر مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی دزفول، عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۰ و ۵۱ دقیقه امروز مشاهده دود ناشی از آتش‌سوزی در یک واحد مسکونی اطلاع رسانی شد که ستاد فرماندهی عملیات به سرعت دو اکیپ از آتش‌نشانان را به محل حادثه واقع در طبقه سوم یک بلوک ساختمانی در سایت گل نرگس منطقه مهرشهر اعزام و بلافاصله اقدام به خاموش کردن آتش کردند.

بیشتر بخوانید:

جان باختن ۴ معدن‌کار در حادثه ریزش معدن ذغال‌سنگ کرمان

وی با بیان اینکه آتش‌سوزی زمانی که این کودک خردسال در منزل تنها و در خواب بوده رخ داده است، افزود: با پخش شدن دود غلیظ در منزل، میزان اکسیژن کاهش یافته و همین اتفاق موجب بیهوش شدن کودک شده است.

عبدالحسین معظم‌فر گفت: نخستین اکیپ آتش نشانان به محض رسیدن در محل متوجه وجود کودکی هشت ساله در واحد مسکونی شدند که بلافاصله از طریق تراس واحد کناری و با ریسک بالا اقدام به ورود به منزل کردند و پس از جستجو با این کودک در اتاق خواب مواجه شدند.

وی ادامه داد: ماموران آتش‌نشانی به سرعت اقدام به خارج کردن این کودک از طبقه سوم به پایین کردند و پس از حدود ۱۰ دقیقه عملیات احیا انجام شد ولی متاسفانه کودک بر اثر استنشاق زیاد منواکسید کربن جان خود را از دست داد.

معظم‌فر ضمن ابراز همدردی با خانواده این کودک گفت: علت آتش سوزی در دست بررسی است و نیاز به کارشناسی دقیق دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    2 1
    بعدهم طلاق والدین از هم بخاطر سوختن غذا و خانه نبودن مادرو مرگ کودک
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    1 1
    پدر بدبختش حتما سر کار بوده ..مادرش هم لابد رفته نانوایی یا خرید.این روزها هم چون مواد های ضدعفونی دراکثر خونه ها هست که قابل اشتعاله باد بوده شاید..به هرحال بسیار ناراحت کننده ودلخراشه ضمن ابراز هم دردی با خانواده ی این عزیزوعرض تسلیت صبروبردباری را ازخداوندخواهانیم...
  • حسین IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    2 0
    احتمال زیاد مادر و پدر هر دو شاغل،بچه هم که مدرسه تعطیل....
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    2 0
    خدا رحمتش کنه.. .هرچند بچه بی گناهی بوده و در رحمت خدا قرار داره ..ولی امان از دل پدر و مادرش ! تسلیت میگم به خانواده اش ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس