کد خبر 1115147
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
علی‌نژاد: مربی جدید خارجی امکان حضور در هیچکدام از باشگاه‌ها را نخواهد داشت/ استقلال جدا از بقیه باشگاه‌ها نیست

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: بدیهی است که مصوبه سازمان لیگ و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اجرا خواهد شد و مربی جدید خارجی امکان حضور در هیچکدام از باشگاه‌ها را نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، مهدی علی‌نژاد در مجمع عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و در پاسخ به سوالی در خصوص بحث بازگشت استراماچونی و اینکه این مربی ایتالیایی با توجه به قانون عدم حضور مربیان و بازیکنان خارجی در لیگ سال آینده امکان بازگشت به استقلال را خواهد داشت، تصریح کرد: فدراسیون فوتبال در این خصوص اظهار نظر شفاف و روشنی کرده است. فکر می‌کنم بر اساس آنچه کمیته تعیین وضعیت اعلام کرد، بدیهی است که مصوبه سازمان لیگ و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اجرا خواهد شد و مربی جدید خارجی امکان حضور در هیچکدام از باشگاه‌ها را نخواهد داشت. استقلال نیز قطعا جدا از بقیه باشگاه‌ها نیست و همه باید طبق مقررات و دستورالعمل‌ها عمل کنند.

معاون قهرمانی وزارت ورزش در خصوص ثبت‌نام انتخابات برخی فدراسیون‌ها و احتمال برگزاری مجمع انتخاباتی آنها با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: با توجه به مصوبات اخیری که داده شد و خیلی از اجتماعات در همین ایام اخیر برگزار شد و مدارس نیز همانطور که می‌دانید بازگشایی شدند، لذا به نظر نمی‌آید مشکلی در این زمینه داشته باشیم. به محض اینکه اعلام صلاحیت کاندیداها اعلام شود انتخابات را برگزار خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس