کد خبر 1115135
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۶/۱۶

امروز سهامداران شرکت‌های قند نیشابور، خوراک دام پارس و صنایع پتروشیمی کرمانشاه در بورس و معامله‌گران شرکت‌های مدیریت انرژی امید تابان هور، توسعه مسیر برق گیلان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 5هزار و 847واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 647هزار و 855واحد به کار خود پایان داد و بیش از 10میلیارد و 6میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 11هزار و 594میلیارد تومان در بیش از یک‌میلیون و 413هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

صف‌های خرید و فروش امروز بازار سهام +عکس

بر این اساس سهامداران شرکت‌های قند نیشابور، خوراک دام پارس و صنایع پتروشیمی کرمانشاه بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های نوش مازندران، کارخانجات قند قزوین و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 747میلیون ورقه به‌ارزش 5هزار و 535میلیارد تومان در 568هزار و 276نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 48واحد رشد کرد و در ارتفاع 17هزار و 339واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های مدیریت انرژی امید تابان هور، توسعه مسیر برق گیلان و کشت و صنعت شهداب ناب خراسان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های کشت و صنعت دشت خرمدره، بانک دی و توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس