کد خبر 1114889
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۵
افکاری

پس از انجام تحقیقات پیرامون متهم ردیف اول پرونده، مشخص می‌شود، نوید افکاری قصد ترور یک بسیجی را نیز داشته اما به لحاظ اینکه تردد فرد مورد نظر به صورت نامنظم بوده، موفق به ترور وی نمی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    0 3
    ماجرای دردناک شهادت خانم طلبه باردار با شلیک گلوله در پلدختر را پیگیری کنید
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    18 22
    خدا از جانوران حیوان صفت و وکلای ناجوانمرد نگذره، با زیرکی در برگه اعتراف انگیزه قتل را نوشته تسویه حساب شخصی چون میدونسته یا بهش رسوندند که اگر بنویسیه ترور و قتل با تعقیب به خاطر خط گرفتن از انور آب و گروهک ها و تحت تاثیر اغتشاشات دیگه جرمش از حالت قتل نفس تبدیل میشه به یک اقدام تروریستی. چه کفتارها و شغالهایی هستند سلبریتی که برای دو تا لایک بیشتر با مریم رجوی شدند حامی یک قاتل که با قصد قبلی جنایت کرده. ولی تا وقتی لونه فساد رسانه های خارجی که به خاطر پول و سیاست تجارت خون میکنند چرا هر قاتل و ترویستی راحت تر کارش را نکنه؟ پس فردا تازه بعد ترور تبدیل به قهرمان میشه، حالا رسانه اونور آب هیچ چی، سلبریتی بابا با پول بیت المال و فوتبال دولتی رشد کرده و دختر هم با پول فارابی داخل هم از توبره میخوره هم از اخور پر از کثافت حمایت از ترویسم و قاتل. بعد تو امریکا یارو سرچ زودپز کرده میریزن سرش که تروریستی؟ چرا زودپس سرچ میکردی؟ یا تو استرالیا زنه پست گذاشته که بیایید مخالفت کنیم با قوانین ضد کرونا ریختن تو خونه زن باردار را جلوی بچش و شوهرش دستگیر کردند که چرا اقدام علیه قانون میکنی. این وضع ماست. انشاء الله خودشون یا اینجا یا اونور دنیا روزی دست همین غارتگرا و تروریستا و متجاوزه بیفتن و بچشن طعم تیغشون را.
  • ناشناس IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    3 12
    قاضی ها ی ما قاضی نیستن قاضی قسم خورده که جز حرف حق چیز دیگری نگوید قضاوت عادلانه انجام دهد از هیچ احدی ترس نداشته باشد اگر این جانور را بدست من میدادند هم خودش هم برادرش رو در جا اعدام میکردم.ا ون سه نفر اغتشاش گر ملعون رو هم که اعدام نکردند.
    • IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
      19 2
      تو وحشی هستی
  • UA ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    1 4
    اینها رو باید مثل ... بکشید تا مردم روی آرامش ببینن. متاسفانه دشمنان انقلاب دیدن که توی کشور آرامش و امنیت زیاد شده، اینطور دارن بهش ضربه میزنن. لعنت بر هر کس که بخواد با این برهم زنندگان امنیت مدارا کنه!
  • فاطمه قربانی IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    0 0
    نوید افکاری پدرومادری رو داغ دار کرده یک زن جوانی را بیوه کرده و سه فرزند رو بی پدر کرده و قتل هم به عمد بوده با طرز وحشیانه و فجیح و اولیای دم هم حق دارند که تصمیم به قصاص بگیرند یا بخشش رایگان برای دشمنان کار نکنید قضاوت شما پیش خدا محفوظ تا فردای قیامت که هر کسی حمایت از قاتل و جانی می کند جوابگو خواهد بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس