کد خبر 1114884
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵
باشگاه سپاهان

در جلسه عصر امروز باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اعضای جدید هیئت مدیره این باشگاه مشخص شدند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، هیئت مدیره این باشگاه در روزهای پایانی تابستان دستخوش تغییر شد.

در این جلسه ، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات آقایان منوچهر نیکفر ، مسعود تابش و سیدعلی پزشک ، اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه مشخص شدند.

در این جلسه اقای مجتبی لطفی که مسئولیت مدیریت امور ورزش شرکت فولاد مبارکه اصفهان  را بر عهده دارد به عنوان رئیس هیئت مدیره این باشگاه مشخص شد، همچنین محمدرضا ساکت که مدیرعاملی باشگاه را بر عهده دارد از سوی اعضا به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره انتخاب شد.

کریم فخارزاده به همراه مجید رحیم زاده رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان اصفهان و علیرضا افضل نیز از دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه سپاهان خواهند بود.

اعضای جدید هیئت  مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در جهت پیشیرد اهداف باشگاه و اعتلای ورزش دیار نصف جهان و سپاهان ، فصلی جدید ازفعالیت را در باشگاه سپاهان آغازخواهند کرد ، تا بار دیگر نام سپاهان و ورزش اصفهان در پهنه قاره کهن طنین انداز شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    1 0
    ساکت تو پرونده ویلموتس بوده نباید محاکمه بشه اومده پست گرفته؟؟؟؟؟؟؟؟ بنازم به این دستگاه های ..... که دزد را خوب میگرن
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    0 0
    ساکت این دستگاه های ....... کجا هستند تو فولاد و ذوب چه خبره نه تو ورزشش بلکه همه جاشون خوب حتما مبارزه با فساد اقای رئیسی هنوز به اینا نرسیده امیدوارم برسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس