کد خبر 1244087
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹
سپاهان

عضو هیأت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: پس از برگزاری جلسات مختلف، هیأت مدیره باشگاه سپاهان تصمیم ورود به رشته فوتسال را اتخاذ کرد.

به گزارش مشرق، علی افضل  پیرامون ورود باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به رشته فوتسال اظهار داشت: پس از برگزاری جلسات مختلف، هیأت مدیره باشگاه سپاهان تصمیم ورود به رشته فوتسال را اتخاذ کرد؛ هدف زرد پوشان حضور در رده‌های پایه و استفاده از پایگاه‌های مختلف در سطح استان جهت شناخت و پرورش استعدادها می‌باشد.

عضو هیأت مدیره باشگاه سپاهان تشریح کرد: با حمایت‌های هیأت فوتبال استان اصفهان، به دنبال بازگشت فوتسال اصفهان به دوران اوج خود هستیم، چندین سال است که اصفهان در بحث استعدادیابی و پرورش بازیکن در جایگاه قابل قبولی حاضر نبوده است.

وی در خصوص حضور باشگاه سپاهان در بخش قهرمانی و تیم‌داری در سطح‌های اول فوتسال کشور افزود: در گام اول با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته به‌دنبال بحث استعدادیابی و پرورش آن‌ها هستیم، اما امیدواریم در آینده بتوانیم حضور قدرتمندی در بحث قهرمانی داشته باشیم.

افضل در ادامه تشریح کرد: فوتسال اصفهان در طی چند سال اخیر به شدت مصرف‌گرا بوده و نتوانسته استعدادهای خود را معرفی کند؛ امیدواریم با ورود سپاهان به رشته فوتسال بتواینم شاهد بازیکن و مربی سازی در سطح استان باشیم؛ با توجه به اختلاف سلیقه‌های موجود در طی چند سال اخیر استعدادهای اصفهان نتوانستند به خوبی در اصفهان فعالیت کنند البته تصمیمات باشگاه‌ها در این زمینه قابل احترام است.

سرمربی سابق تیم مس سونگون ورزقان، در پایان افزود: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد حضور بازیکنان و مربیان اصفهانی در سطح‌های بالایی فوتسال کشور باشیم تا نیازی به حضور بازیکنان و کادرفنی غیربومی در اصفهان نداشته باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس