کد خبر 1114619
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
بورس نمایه

خالص سفارشات فروش سهام به رقم چهار هزار میلیارد تومان کاهش یافت، برتری سمت عرضه در صنعت خودرو و ساخت قطعات بیش از سایرین بود و همچنین سهام سرمایه‌گذاری پارس آریان ۵۳۰میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹:۳۰ جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۶۲۰ میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش پنج هزار و ۵۷۰ میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به نزدیک چهار هزار میلیارد تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

شاخص کل بورس با حرکت موریانه‌ای مثبت شد

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «آریان»، «وملی» و «ثشاهد» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سرمایه‌گذاری پارس آریان ۵۳۰ میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «بپیوند»، «ثبهساز» و «امین» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۶۰ میلیارد تومان (۶۵ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر دو هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان (۴۴ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۸ نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۰۰ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف برق و انرژی پیوندگستر پارس (بپیوند) به ۳.۳ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

"خودرو و ساخت قطعات" کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۹۶۰ میلیارد تومان است و پس از آن گروه "سرمایه‌گذاری‌ها" قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۷۹۰ میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه "عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم" با تقاضای خرید ۳۲۵ میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۶ درصد از هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع پنج هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۴۱ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

منبع: اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس