کد خبر 1114457
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
اسراییل امارات

همزمان با اعلام بازگشایی متقابل سفارتخانه‌های امارات و رژیم تل‌آویو طی ماه‌های آینده، وزیر صهیونیست فاش کرد که شرکت بنادر دبی، تلاش دارد مناقصه راه‌اندازی بندر قدیمی حیفا را از آن خود کند.

به گزارش مشرق، مقامی مسئول در دولت امارات عربی متحده گفت که ابوظبی و تل آویو طی گفت‌وگوهای جاری گشایش متقابل سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌ها را بررسی خواهند کرد.

این مقام اماراتی که نخواست نامش فاش شود، امروز جمعه در گفت‌وگو با روزنامه «اسرائیل هیوم» گفت که این مسئله که امارات در دید و دست‌رس جامعه عربی اسرائیل باشد، حائر اهمیت است؛ چرا که به گفته این مسئول اماراتی، در بین جامعه عربی فلسطین اشغالی (فلسطینی‌ها) در رابطه با تاریخ امارات، «شکاف‌های اطلاعاتی» وجود دارد و ابوظبی از این جهت تلاش دارد رسماً و به طور مستقیم در مناطق عربی-فلسطینی نمایندگی داشته باشد.

او گفت که طی «چند ماه آینده» سفارت خانه امارات در تل آویو و سایر کنسولگری‌ها بازگشایی خواهد شد و صهیونیست‌ها خواهند توانستند روادید ورود به امارات را از طریق این مراکز دریافت کنند.

شهردار صهیونیستی شهر قدس اخیرا به اماراتی‌ها پیشنهاد داده که سفارت خود را به جای تل آویو در شهر قدس باز کنند.

در همین ارتباط، اسرائیل کاتص، وزیر دارایی اسرائیل نیز گفته است که شرکت بنادر دبی که مدیرت چندین بندر در دنیا را برعهده دارد، در حال حاضر، پیشنهادی را برای راه اندازی بندر قدیمی حیفای فلسطین اشغالی را ارائه می‌کند.

رژیم اشغالگر قدس و امارات ماه گذشته بر سر عادی سازی روابط بین خود به توافق رسیدند و درصدد هستند بعد از امضای این توافق در کاخ سفید سفارت‌ها را افتتاح کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سروش IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    1 3
    حیف این همه سرمایه که داره برای یهودی ها خرج میشه، یهودی ها عجب گاو شیرده ای رو صاحب شدن یکی از گاو های گاوچران ها کم شده
    • IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      11 1
      یه سوال فرض بر اینکه اینا گاو شیرده هستند که صد البته نیستند اونا دنبال منافع خود در دنیای سیاست هستند حالا سوال: چرا ما ایرانیها نمیتونیم اینا را بدوشیم چرا امریکا و اسراییل اینا را میدوشن؟
    • IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      0 4
      گاو که نه خر اخته باربر بگو
    • محمد IR ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      6 1
      فعلا این ماییم که گاو شیرده ی اماراتی..خاکمون به امارات صادر میشه...دلارمون به کانادا....مردممون به اروپا ...و نخبه هامون به آمریکا...
  • سینا IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    0 0
    باسلام.ظاهرا بازم از کمپ رجویی و سلطنت طلب ها و معانید و .. در نظرات جمع شده،روابط دوستانه و برادرنه! با کشور فاسد اس.. را مطرح می کنند برای منافع! و خدا روزی دهنده است! چقدر ادم باید پست و خار بشه.. که چنین نگاه خارگونه برای کسب مال و ثروت داشته باشه.!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس