کد خبر 1114403
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
پلیس راه: خواب‌آلودگی راننده سبب واژگونی اتوبوس در محور کرج ــ قزوین شد

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه خستگی و خواب‌آلودگی راننده اتوبوس اعلام شده است.

به گزارش به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی پلیس استان البرز؛ سرهنگ رضا گودرزی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آزادراه کرج-قزوین محدوده روستای خور، بلافاصله ماموران پلیس راه برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه و بررسی جوانب کار مشخص شد، اتوبوس مسافربری تبریز به تهران در ساعت 0730 صبح امروز به دلیل خواب آلودگی راننده در آزادراه کرج – قزوین محدوده روستای خور شهرستان ساوجبلاغ از جاده خارج شده و متعاقب آن دچار واژگونی شده است.

رئیس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه "متاسفانه در این حادثه 26 نفر از مسافران این اتوبوس مجروح و 2 تن جان خود را از دست دادند" بیان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس اعلام شده است.

گودرزی با اشاره به اینکه با تلاش ماموران پلیس راه و نیروهای امدادی مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند، خاطرنشان کرد: رانندگان به هیچ وجه در حالت خستگی و خواب آلودگی به رانندگی ادامه نداده و پس از ساعتی استراحت به سفر خود ادامه دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    5 0
    خوب چقدر بهشون بگن راننده های عزیز ماشین های سنگین ایا هرگز نرسیدن بهتر است آز دیر رسیدن است اگرخسته اید وکمبود خواب ازمبداءاصلا حرکت نکنید خوب استراحت کنیدبعد به مسیرتان ادامه بدهید..بنده سفرهای زیادی رفتم شاهد بودم که راننده اتوبوس بعد مسافت 8ساعت ورسیدن به مقصد به مسافری میگفت فلان مسیرباش دوباره برمیگردیم اهوازیعنی انسان آهن که نیست.. وقتی رسید به مقصد دوباره همون شب همون مسیر برگرده یعنی20ساعت رانندگی!اکثر تصادف ازخستگی وخواب آلودگی حتی دیدم ماشینی لاستیکش پنچره متوحه نیست ورو رینگ میره وراننده بغلی و گذری ازپنحره داد میزنه لاستیکت پنجره!خسته وخواب الود که نباشید بدترین خطرات را میتونی رد کنی وهیچ دردی بدتراز ببخوابی نیست حتی گرسنگی قابل تحمله--
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    5 0
    تا 10 کیلومتر از سرعت حداکثری مجاز حرکت اتوبوسها در ازادراهها و بزرگراهها و اتوبانهای کشور کم نشه شاهد تصادفات زیاد و تلفات خواهیم بود اتوبوسها با سرعتهای سرسام اوری در ازادراهها حرکت میکنند که گاها 15 الی 130 کیلومتر هم میشه هرچند 120 کیلومتر هم برای وسیله نقلیه ای با ابعاد اتوبوس بسیار زیاده باید نهایت سرعت اونها 100 الی 105 کیلومتر باشه
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    2 0
    خدا رحمتشون کنه
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    0 0
    بهتر هر اتوبوس چند تا راننده داشته باشه تا این اتفاقا نیفته...پناه بر خدا فقط خدا صبر بده
  • روحی IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    0 0
    باید در هر اتوبوس مسافربری دو راننده وجود داشته باشد تا از این حوادث جلو گیری شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس