کد خبر 1114216
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۰
حسرت بزرگ مظاهری در شب قهرمانی تراکتور/ غیبت در جشن تبریزی ها تبعات یک بی معرفتی

رشید مظاهری با اقدامی غیر حرفه ای به بزرگ ترین غایب جشن قهرمانی تراکتور تبدیل شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال تراکتور تبریز با برتری سه بر دو مقابل استقلال در فینال جام حذفی برای دومین بار در تاریخ این رقابت ها جام قهرمانی را بالای سر برد تا حضورش در مرحله گروهی فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا قطعی شود.

این قهرمانی خوشحالی شادی زاید الوصفی را برای هواداران، بازیکنان، کادرفنی، مدیران و مالک باشگاه محبوب آذری ایجاد کرد اما برای یک نفر به حسرتی بزرگ تبدیل شد.

رشید مظاهری که با وجود عملکردی به نسبت خوب در طول فصل در آخرین لحظات تیمش را با بهانه و اقدامی عجیب تنها گذاشت و با حرکتی غیر حرفه ای از سکانس خوش پایانی تراکتوری ها خارج شد.

رشید مظاهری قبل از بازی نیمه نهایی جام حذفی با نفت مسجد سلیمان آن هم در شرایطی که محمدرضا اخباری دوران فیزیوتراپی را پشت سر می گذاشت اردوی تیمش را به دلیل مسائل مالی ترک کرد تا دست ساکت الهامی در دو بازی پایانی خالی شود.

مظاهری دو روز قبل بازی با شاگردان مهدی تارتار در جلسه با محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور درخواست افزایش مبلغ قراردادش را مطرح کرد اما به دلیل مخالفت وی با این درخواست حاضر نشد در اردو شرکت کند و فردای آن دیدار برای فسخ یک طرفه قرارداد خود اقدام کرد که البته طبق اعلام مدیرعامل تراکتور، کمیته  وضعیت فدراسیون فوتبال درخواست رشید را باطل کرد.

با وجود باطل شدن این درخواست دروازه بان تراکتور بازهم جای عذرخواهی و حضور در تمرینات تیم، با یکی از تیم های مدعی لیگ برتری وارد مذاکره شد اما فسخ نشدن قرارادادش سبب شد مدیران این باشگاه قید جذب مظاهری را بزنند.

از طرفی زنوزی هم با مطرح کردن تماس عباس عراقچی با رشید مظاهری برای حضور وی در یک تیم تهرانی مخالفت صریح خود را با جدایی این دروازه بان اعلام کرد تا تمام درها به روی مظاهری بسته شود.

رشید در حالی در طول یک هفته اخیر تمام تلاش خود را برای فسخ قرارداد و جدایی از تراکتور انجام داد که ۸۰ درست قرارداد این فصل خود را دریافت کرده و البته دو فصل دیگر هم با این باشگاه قرارداد دارد. اطرافیان مظاهری با مطرح کردن دستکاری شدن در قرارداد وی سعی کردند تلاش های اخیر وی را توجیه کنند اما باید این موضوع را یادآور شد که این دروازه بان با حرکتی غیر حرفه ای و بی معرفتی نسبت به تیم محبوب تراکتور یک افتخار تاریخی را از دست داد.

 مظاهری پس از قهرمانی تراکتور با انتشار یک استوری سعی کرد دل هواداران این تیم را به دست بیاورد اما خودش هم می داند جای اینکه اکنون به فکر دلجویی از آنها باشد باید دست کم تا پایان فصل همراه پرشورها می ماند و اگر هر ناراحتی و حقی هم که مدعی است دارد، به شکل بهتری پیگیری می کرد.

 ساکت الهامی در پایان بازی با استقلال گفت: رشید هم در این قهرمانی سهم دارد و نمی توانم از مظاهری بگذرم و بگویم در این قهرمانی سهیم نیست. وی از لحاظ مالی دچار سوء تفاهم شد، از روز اول با پای خراب و کتف مصدوم بازی کرد ولی با توجه به قانون باشگاه و شرایط حرفه ای گری از مظاهری توقع داشتم چنین کاری انجام ندهد.

سرمربی تراکتور با این حرف ها معرفت خود را نسبت به فردی که می توانست با اقدام نسنجیده اش تراکتور را از یک عنوان تاریخی محروم کند نشان داد اما  امیدواریم  مظاهری که از لحاظ فنی یکی از دروازه بان های خوب فوتبال ایران است، در آینده با درس گرفتن از این حرکت یاد بگیرد گاهی در فوتبال معرفت به یک تیم از مسائل مالی مهم تر است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مدد IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    15 5
    سلام ، رشید زحمت زیادی برای تیم کشید و ازش تشکر میکنیم ....‌ ولی بازیکنی که عرق به تیم تراکتور نداره و دلش با تیم دیگری است اصلااااااا نیازی بهش نیست .
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    3 1
    عراقچی، دولت، وزیر همه فن حریف... وزیر ناورزش.. همه از کی حمایت میکنند؟!!
    • PL ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      1 0
      تیمی که اولش پ هست و سوگلی پایتخت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس