کد خبر 1114154
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
مرفاوی: استقلال کاری را کرد که حریف می‌خواست/ اخراج الهامی شیرازه تراکتور را به هم ریخت

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در فینال جام حذفی، استقلالی‌ها پس از زدن گل دوم رو به بازی مستقیم آوردند و این چیزی بود که تراکتور می‌خواست.

به گزارش مشرق، صمد مرفاوی درباره شکست استقلال مقابل تراکتور در فینال جام حذفی اظهار کرد: تراکتور در نیمه اول خیلی خوب و منظم بازی کرد و استقلال در این نیمه سه گل دریافت کرد. استقلالی ها بازی ضعیفی ارائه دادند و تراکتور خیلی بهتر بود. در نیمه دوم استقلالی ها بهتر شدند و این مساله به این دلیل بود که تراکتور نظم تیمی‌اش از بین رفت و از طرفی مربی‌شان که اخراج شد باعث شد تیمشان به هم بریزد.

او ادامه داد: استقلال در نیمه دوم توانست حملات خوبی داشته باشد اما متاسفانه از موقعیت هایش استفاده نکرد و توانست فقط دو گل را جبران کند و در نهایت قهرمانی را از دست داد. به تیم تراکتور تبریک می گویم. استقلال نیمه اول خیلی باز بازی کرد و تیم تراکتور با دفاع تیمی که در زمین خودش انجام می‌داد توانست تمام فضاها را روی استقلال ببندد و با انتقال سریع و اضافه شدن نفرات باتجربه و خوب خود، به گل رسید.

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان این که نیمه دوم استقلال با آمدن ارسلان مطهری شرایطش بهتر شد و سعی کرد از کناره ها به سمت دروازه تراکتور حمله کند، گفت: استقلالی ها دو گل از این طریق به ثمر رساندند و شرایط تراکتور بعد از اخراج سرمربی اش خیلی بد شد. اخراج الهامی در روند بازی تراکتور تاثیر گذار بود و در چنین بازی حساسی که الهامی اخراج شد، طبیعی بود تیم شیرازه اش را از دست داد. استقلالی ها رو به بازی مستقیم آورده بودند و این چیزی بود که تراکتوری ها می خواستند.

او در پایان درباره ماندن یا نماندن مجیدی روی نیمکت استقلال عنوان کرد: درباره این مساله صحبت نمی کنم و خود فرهاد مجیدی و باشگاه استقلال باید در این خصوص تصمیم گیری کنند اما به هر حال مجیدی با استقلال نایب قهرمان شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    8 1
    حنجره هامون پاره شد که آقای مجیدی نباید تیمو رهاکنی بری چون بهت شدیدا نیاز داشت ولی تیمو رها کردی رفتی دنبال دلارهای عربها ، پارسال حنجره پاره کردیم که آقای مجیدی نباید بیای تا استراماچونی برگرده اما چون بیکار بودی بخاطر دلار آمدی استقلال و در هردو حالت کمر استقلال را شکستی..الانم که فینالو باختی و زحمات یک فصل را به هدر دادی فقط برو و پشت سرتم نگاه نکن
  • محمد GB ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    2 0
    مرفاوی تازه از خواب بیدار شده چه حرف‌های زده طفلک
    • GB ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      3 0
      بیدار شد مرفاوی
    • GB ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      0 0
      صبح بخیر مرفاوی بیدار شدی
  • علی IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    0 3
    مدیر عامل استقلال فقط فتح الله زاده
  • U IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    1 1
    علی کریمی ناراضی هستی درست تمام قراردادتو نگرفتی درست اما این درست نیست فینال این همه توپ خراب کنی وبرای حریف بازی کنی خیلی بازیت مشکل دار بود میگی نه یه بار فیلم بازیتو ببین اقای بی سعادت خجالت بکش دروغ نگو استراماچونی نمیتونه برگرده تو گاوچرانو چه به مدیرعامل شدن فرهاد مجیدی مربی وقت نشناس مربی نیست فرشید باقری افت زیادی کردی قشنگ تو کار پاس به حریف دادنی شاید توهم مشکل کریمی رو داری
  • IR ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    0 1
    خدایا آخه چرا قلب هوادارو به پول و شهرت فروختید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس