کد خبر 1114144
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸
استقلال چوب حاشیه‌هایش را خورد/ آبی‌ها نیمه اول در زمین نبودند!

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در نیمه اول اصلا در زمین نبود اما در نیمه دوم حملات زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کرد.

به گزارش مشرق، پرویز مظلومی پس از پایان دیدار فینال جام حذفی با انتقاد از عملکرد استقلال در نیمه اول گفت: هر چند نیمه اول استقلال عملکرد بسیار ضعیفی داشت اما نیمه دوم خیلی زود به گل رسید ولی این حملات تداوم نداشت حملات و احساسی صورت گرفت. در نیمه دوم موقعیت های زیادی ایجاد شد اما طبیعتا تراکتور با دفاع بسته اجازه نداد استقلال به هدفش برسد. 

وی ادامه داد: اعتقاد دارم در نیمه اول استقلال اصلا در زمین نبود. بازیکنان این تیم انگار در زمین نبودند و تراکتوری ها از این وضعیت به بهترین شکل ممکن استفاده کردند. تراکتور می دانست چه می خواهد و از بی تفاوتی استقلالی ها نهایت استفاده را برد.

مظلومی خاطرنشان کرد: استقلال به خاطر حاشیه هایی که بعد از پیروزی برابر پرسپولیس داشت از فضای فینال دور شد. استعفای سرمربی عملا تمرکز تیم را گرفت. مجیدی می توانست استعفایش را در پایان دیدار فینال بدهد. به نظرم استقلال چوب حاشیه هایش را خورد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    سعادتمند و وزیر ورزش دوتا لنگی دو آتیشه هستند که با سناریویی که از قبل دربی راه انداختند برای تضعیف روحیه تیم و به حاشیه بردن تیم استقلال و مجیدی، که در آخر فینال هم ماموریت بابا مسعود و سعادتمند با باخت استقلال تکمیل شد و حالا راحت بخوابند لعنت بر شما دونفر که از اول دنبال شکست استقلال بودین..پس چی شد مذاکرات ات با استراماچونی؟ اگه واقعا هدفت بازی با اعصاب تیم و مجیدی نبود حالا که تیم باخت ببینم چه عرضه ای داری میتونی استراماچونی را برگردونی استقلال یا از اولش نقشه بود
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    1 1
    مظلومی حرفات کاملا ضد و نقیض بود
  • علی IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    0 0
    سعادتمند یک پرسپولیسی دو آتیشه و مهره ی نفوذی مسعود سلطانی فر هست
    • جلیل GB ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      0 0
      فقط سعادتمند؟!!! مجیدی و مظلومی و حسینی و دیاباته و قایدی و.... همه و همه پرسپولیسی اند. خودت چی؟ مطمینی پرسپولیسی نیستی ؟!!!!
  • محمد GB ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    0 0
    مظلومی شما هم چوب خوردی یادته ۴ تا خوردی چه حالی داد خخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس