کد خبر 1113541
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
پاسخ منفی فدراسیون کشتی به دعوت اوکراینی‌ها/ اعزام‌ها فعلا تعطیل!

مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد کشورمان از رد دعوت اوکراینی‌ها و عدم اعزام آزادکاران ملی‌پوش به تورنمنت بین المللی این کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، اوایل هفته جاری، فدراسیون کشتی اوکراین با ارسال نامه ای به فدراسیون کشتی کشورمان خواستار حضور تیم ملی کشتی آزاد ایران در تورنمنت بین المللی کی‌یف شد. تورنمنتی که در این شرایط بحرانی به لحاظ شیوع ویروس کرونا قرار است با نام «کاپ کشتی کی‌یف» طی روزهای ۲۵ تا ۲۷ مهرماه در شهر کی‌یف اوکراین برگزار شود.

اهالی کشتی از همان ابتدا می توانستند حدس بزنند که اعزام ملی پوشان در این شرایط به یک تورنمنت بین المللی، تا حدی غیرمنطقی است. به ویژه اینکه کشتی گیران ما مدتهاست که از تمرینات گروهی و منظم دور بودند و از نظر آمادگی جسمانی در حد و اندازه های حضور در یک میدان تدارکاتی بین المللی نیستند.

در همین راستا محسن کاوه مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد صبح روز چهارشنبه صراحتا اعلام کرد در حال حاضر شرایط حضور در یک تورنمنت بین المللی وجود ندارد و به تبع آن نمی‌توان دعوت فدراسیون اوکراین را برای حضور در«کاپ کشتی کی‌یف»  قبول کنیم.

بیشتر بخوانید:

از اصرار فدراسیون کشتی تا بی‌تفاوتی

البته محسن کاوه به تبعات مثبت این موضوع هم اشاره کرد و گفت: دعوتنامه ای که از سوی فدراسیون کشتی اوکراین به جهت حضور در تورنمنت بین المللی برای ما فرستاده شد، نشان داد کشتی در دنیا در حال پویایی و حرکت است و ما هم باید پیش بینی های لازم را برای خود داشته باشیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر هنوز نحوه چگونگی برگزاری تمرینات ما مشخص نیست و همچنین مجوز تمرینات در باشگاه ها و برگزاری مسابقات را نداریم و اگر بخواهیم تیم منتخبی را راهی این رقابت های بین المللی کنیم باید خروجی ما از برگزاری یک مسابقه باشد.

کاوه تصریح کرد: برخی از کشورها از جمله ارمنستان و روسیه، تمرینات خود را شروع کرده اند و ما نیز باید کار خود را آغاز کنیم. البته این امر نیازمند این است که شرایط کشور به جهت شیوع ویروس کرونا بهتر و مجوزهای لازم برای انجام تمرینات و مسابقات به ما داده شود.

مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد در پایان خاطرنشان کرد: برای برگزاری اردوهای تیم های ملی به صورت محدود نیز باید نحوه کار به ما ابلاغ و مجوزهای لازم صادر شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس