کد خبر 1113466
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۴:۱۵
آمریکا

گرسنگی و ناامنی غذایی به طور چشمگیری در سراسر آمریکا در حال افزایش است.

به گزارش مشرق، در حالی که شماری زیادی در «آمریکا» بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند، این کشور با موضوع افزایش گرسنگان روبرو شده است.

به گزارش پایگاه «پَچ»، پیش از پایان سال ۲۰۲۰ بیش از ۵۴ میلیون آمریکایی با عدم امنیت غذایی روبرو خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

افزایش بی‌خانمان‌ها و صف‌های طولانی دریافت غذا در آمریکا

این موضوع به این معناست که ۱۷ میلیون نفر بیشتر از زمان قبل از آغاز همه گیری ویروس کرونا یعنی معادل دو برابر جمعیت شهر نیویورک به فهرست افرادی که امنیت غذایی ندارند، افزوده شده است.

عدم امنیت غذایی همواره مشکلی برای کشور آمریکا بوده است؛ حتی در زمان‌های اوج آمریکا، این کشور همیشه با میلیون‌ها گرسنه که توانایی تامین وعده غذایی بعدی خود را هم ندارند، روبرو بوده است.

این در حالی است که اکنون بحران ویروس کرونا در حال تشدید این وضعیت در آمریکاست.

تخمین‌ها نشان می‌دهد پیش از آغاز همه گیری ویروس کرونا در آمریکا، تعداد افرادی که دچار عدم امنیت غذایی بودند، ۳۷.۲ میلیون نفر شامل ۱۱ میلیون کودک بوده است.

حال عدم امنیت غذایی ناشی از ویروس کرونا با عوامل دیگری ادغام شده است، از جمله بیکاری گسترده، اخراج‌های گسترده مردم از خانه هایشان که می‌تواند به بی خانمانی ۴۰ میلیون آمریکایی منجر شود، از دست رفتن کسب و کارها و خانه‌ها به دلیل بلایای طبیعی مانند آتش سوزی‌های گسترده در کالیفرنیا و طوفان لورا.

پایگاه «پَچ» در پایان می‎نویسد بسیاری از افراد از جمله سیاه پوستان آمریکایی، لاتین تبارها، افراد مسن و آمریکایی‌های کم درآمد که در عدم امنیت غذایی به سر می‌برند، ویژگی‌هایی دارند که آنها را در معرض خطر بیشتری برای بیماری شدید مرتبط با کووید-۱۹ قرار می‌دهد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    قبل ازینکه غربگدایان ناعزیز بیان بگن اینجا داریم از گشنگی می‌میریم، خواستم بگم که قبوله ما در کف جهنم زندگی می‌کنیم، مشگل اینه که اربابتون دم خروس زده بیرون و دیگه گند کعبهٔ آمالتون هم در اومده! الان دیگه اگه کسی بگه من تو آمریکا مثلا کالیفرنیا زندگی میکنم باید بگیم، واقعأ؟ بمیرم، جیگرم کباب شد، خدا صبرتون بده!! خخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس