کد خبر 1113423
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷
سعید نمکی نمایه

وزیر بهداشت گفت: درخصوص پروتکل های بهداشتی مدارس در جلسه ای با حضور وزیر آموزش و پرورش تصمیم گیری خواهد شد.

به گزارش مشرق، سعید نمکی روز وزیر بهداشت در حاشیه مراسم رونمایی و افتتاح گام نخست برنامه خدمات دوراپزشکی در جمع خبرنگاران گفت: همه شهروندان عزیز بدانند خودمان را عاشق تک تک این شهروندان کشور می دانیم لذا باید بدانند که اگر سلامت شهروندان خود را در خطر ببینیم به عنوان وزارت بهداشت محکم مقابل آن خواهیم ایستاد.

بیشتر بخوانید:

کلاس اولی‌ها در تمام مناطق از ۱۵ شهریور به مدرسه می‌روند

وی افزود: در رابطه با مدرسه و آموزش باید بگوییم که در همه دنیا آموزش از راه دور فقط به عنوان یک شیوه آموزشی پسندیده در شرایط کرونا قرار نگرفته است و آمیزه‌ای از آموزش از راه دور و آموزش حضوری است به شکلی که بچه‌ها فضای مدرسه را احساس کنند.

نمکی گفت: تا ساعتی دیگر جلسه‌ای با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار خواهیم کرد، خوشبختانه وی هم به شدت از تصمیمات ستاد کرونا پیروی می کند و به شدت در توسعه زیرساخت های آموزش مجازی خصوصا سامانه شاد کار کرده است. در این جلسه مسائل مربوط به آموزش دانش آموزان بررسی می شود و مردم بدانند اگر کوچکترین آسیب متوجه فرزندان این سرزمین ببینیم اولین کسی که از برگزاری گردهمایی ممانعت کند وزارت بهداشت خواهد بود.

وزیر بهداشت ادامه داد: همانطور که برای کنکور قول دادیم که پروتکل ها رعایت شود شاهد بودیم که در کنکور دکتری و ارشد و کنکور سراسری با رعای فاصله گذاری و توانستیم کنکور منطبق بر پروتکل ها برگزار کنیم؛ در خصوص بازگشایی مدارس و دانشگاه ها هرچه سلامت جوانان و دانش آموزان مار را تهدید کند از آن ممانعت خواهیم کرد.

وی گفت: همواره شیوه ما تمنا و خواهش نخواهد بود و به خاطر حمایت از همکاران ما که در شرایط سخت خدمت ارائه می دهند اگر ضرورت سختگیری بیشتر احساس شود روی این مسئله کار خواهیم کرد و پای تصمیم خواهیم ایستاد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهسا IR ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    1 1
    اخه چه کاریه توی این حیروبیر مدارس ابتدایی بازگشایی بشن
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    خسته شدید دوست دارید همه مردم کرونا بگیرند راحت بشید. اگر قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت بود هیچ‌وقت مدارس رو توی این شرایط باز نمی کرد. او دلسوزتر بود نسبت به مردم. دیگه نگید به فکر مردم هستید. اعصابمونو خورد میکنید. بسه دروغگویی. واگذارهمتون به کرونا. خودتون بمیرید حالا که با جون مردم وعزیزاشون بازی میکنید.
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    2 0
    دزدیهای یه عده ای بچه ها رابافقر و بدبختی وآسیب های زیادی روبرو میکنه. همه اونا حل شدن. فقط مونده مدرسه که اگه حضوری نباشه بچه ها آسیب میبینن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس