قالیباف نمایه

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های گسترده استان خوزستان در بخش کشاورزی و صنعت گفت: مجلس در برنامه هفتم توسعه احکامی را برای حمایت از این بخش‌ها تدوین و تصویب خواهد کرد.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف، عصر امروز پس از بازدید از پروژه فولادسازی شادگان در جمع خبرنگاران با اشاره به فرصت‌های گسترده استان خوزستان در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، توریست و تجارت، اظهار کرد: با وجود تمام این ظرفیت‌ها و استعدادها، مشکلات استان خوزستان بسیار زیاد است که این به سیاست‌گذاری‌ها و رویکردها بر می‌گردد.

بیشتر بخوانید:

گفتگوی صمیمانه قالیباف با زنان ماهی‌فروش +فیلم

وی افزود: متأسفانه در شرایط کنونی بسیاری از فرصت‌ها به تهدید تبدیل شده و این مسئله مشکلاتی را ایجاد کرده که حل آن نیازمند تدبیر است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نگاه ویژه مجلس شورای اسلامی به استان خوزستان در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ و برنامه‌ هفتم توسعه کل کشور، گفت: قطعا در این قوانین استان خوزستان به طور ویژه دیده می‌شود تا مشکلات این بخش تا حدود زیادی رفع شود، همچنین در برنامه هفتم توسعه احکامی را خواهیم دید تا مباحث مهم استان از جمله صنعت، آب و فاضلاب و کشاورزی دیده و حمایت شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گسترده استان خوزستان در حوزه کشاورزی، افزود: خوزستان ظرفیت بالایی در حوزه کشاورزی دارد که در صورت حمایت می‌تواند باعث ارتقای امنیت غذایی کشور شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • NZ ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    0 2
    آقای دکتر جهادی عمل کن فرصت اتلاف وقت نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس