قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در فرصت‌های شغلی موجود در صنایع پتروشیمی باید نیروهای جوان ماهشهر در اولویت استخدام باشند.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف عصر امروز در جمع مردم شهرک طالقانی بندرماهشهر، با تاکید به رسیدگی ویژه به مشکلات منطقه، اظهار کرد: ما در مجلس نمایندگان واقعی شما هستیم و کاری جز این نداریم؛ با توجه به دینی که به استان خوزستان داریم، اولین سفر استانی خود را به این منطقه اختصاص دادیم.

بیشتر بخوانید:

تأکید قالیباف بر نگاه ویژه مجلس به «خوزستان» در برنامه‌ هفتم توسعه کشور

وی با بیان اینکه دوران نوجوانی خود را در خوزستان سپری کردم، گفت: قول می‌دهیم مشکلات استان را پیگیری کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اهم معضلات مردم شهرک طالقانی عنوان کرد: حضور ما در مناطق محروم دلیل محکمی برای عزم و اراده جدی برای رفع مشکلات این مناطق است، پیگیری طرح ۶۰ هکتاری و مشکل مسکن نیز در اولویت رسیدگی است.

ببینید:

فیلم/ رئیس مجلس بین مردم و استاندار داخل ماشین!

عکس/ حضور قالیباف در جمع اهالی شادگان

قالیباف خاطرنشان کرد: معضل بیکاری نیز از مهم دغدغه‌های ماست و برای بحث اشتغال طبق هماهنگی‌های انجام شده با نماینده مردم صنایع پایین دستی پتروشیمی توسعه خواهد پیدا کرد، در فرصت‌های شغلی موجود نیز تاکید شده است نیروهای جوان بومی در اولویت استخدام باشند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    آقای قالیباف امیدوارم متوجه باشید مدیر نباید تابع احساسات و فامیل بازی و دوست بازی قرار بگیرد اما در خوزستان چنین چیزی از محالاته، بدیل وابستگی شدید مردم خوزستان به فامیل بازی و دوست بازی و رودربایستی شدید، متاسفانه ضعیفترین مدیران اجرایی در این استان قرار دارند و نمی‌توانند مستقل عمل کنند.
  • رحمن IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    جناب قالیباف حرف زدن پیگیری هم میخواهد مثلا شما آماری از جوانان تحصیل کرده متقاضی برای پتروشیمی را آماده کنید و به مدیر پتروشیمی بدهید تا جوانان را بکار بگیرد و سپس چند ماه بعد برای پیگیری خود از پالایشگاه بازدید و عملکرد را ببینید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس