کد خبر 1113285
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
یلوه: به زودی با ۲ اسپانسر جدید قراداد امضا می‌کنیم/برای حضور در نقل و انتقالات پول داریم

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که این باشگاه در آستانه امضای قرارداد با دو اسپانسر جدید است.

به گزارش مشرق، رضا یلوه در خصوص آخرین وضعیت پرونده باشگاه پرسپولیس و برانکو اظهار داشت: تمام تلاش ما این است تا منابع را برای پرداخت طلب برانکو تامین کنیم. البته این منابع هیچ ربطی به وزارت ورزش ندارند و قرار نیست که از وزارت ورزش به ما پول بدهند.

وی ادامه داد؛ کارگزار مشغول رایزنی با دو مجموعه بزرگ برای اسپانسری پرسپولیس است. قرار شده که این دو مجموعه به عنوان اسپانسرهای جدید پرسپولیس ورود کنند و مبلغ خوبی را به عنوان پیش پرداخت به ما بدهند تا بتوانیم طلب برانکو را در زمان مشخص شده پرداخت کنیم.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس افزود: اسپانسرهای جدید مجموعه های معتبری هستند که در یکی دو روز آینده قرارداد با آنها امضا می‌شود، آنها هم پول در اختیار باشگاه قرار می‌دهند تا دیگر دغدغه ای نداشته باشیم. البته پس از نهایی شدن همکاری نام دو مجموعه را به صورت رسمی اعلام می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

آل کثیر و پهلوان در آستانه پرسپولیسی شدن

 یلوه در واکنش به اینکه ظاهراً وکیل برانکو اعلام کرده اگر باشگاه پرسپولیس مالیات برانکو را بدهد مابقی طلب این سرمربی را می‌شود به صورت اقساطی پرداخت کرد، گفت: اگر واقعاً چنین صحبتی شده استقبال می‌کنیم هرچند مالیات برانکو بسیار سنگین است و رقمی نزدیک به ۲۰۰ هزار دلار است اما بقیه پول اگر اقساطی باشد ما از این مسئله استقبال می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس برای حضور در نقل و انتقالات پول و نقدینگی دارد یا خیر؟ گفت: از قسط آخری که کارگزار به ما پرداخت کرد مبلغی باقیمانده که قرار است این مبلغ را برای جذب بازیکنان جدید و پرداخت پول به بازیکنان خودمان قبل از لیگ قهرمانان آسیا هزینه کنیم.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس با تاکید بر این مسئله که این باشگاه تا به امروز ۸۲ درصد به بازیکنانش پرداختی داشته است، اظهار داشت: مبلغی که پرداخت کردیم اصلا پول کمی نیست و بیشتر از تمام باشگاه های لیگ برتری بوده است. همچنین ما سعی می کنیم تا بعد از این همه به تعهدات مالی مان عمل کنیم.

یلوه عنوان کرد: ارز دولتی برای پرداخت پول برانکو در اختیار ما نیست البته هزار تومان از نرخ فعلی ارز در بازار کمتر است. ما چون نمی توانیم از طریق صرافی این پول را جابجا کنیم قرار شده تا بانک مرکزی حواله را به صورت یورو در اختیار ما قرار دهد و ما هم این پول را به صورت ریال عمان به حساب برانکو واریز کنیم. ضمن اینکه نرخ تبدیل یورو به ریال عمان را هم ما باید بدهیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس