کد خبر 1113212
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
عرضه اولیه

توسعه عمران امید، شرکت تامین‌سرمایه تمدن و شرکت صنایع غذایی کورش جزو سه شرکتی هستند که احتمال عرضه آنها در هفته‌های آینده زیاد است.

به گزارش سرویس بورس مشرق، بنیاد مستضعفان اعلام کرده بود که می‌خواهد بخشی از سهام خود در بانک «سینا» را در بورس عرضه کند اما امروز که در هفته دوم شهریور ماه هستیم، یکی از شرکت‌های بنیاد در بورس عرضه شد و بعید است که تا آخر شهریور ماه خبری از این عرضه بشود.

اما شرکت توسعه عمران امید که در بخش املاک و مستغلات در فرابورس درج نماد شده و شرکت تامین‌سرمایه تمدن که در زمینه ارائه خدمات تامین مالی، خدمات مشاوره مالی و خدمات مدیریت دارایی‌ها فعالیت می‌کند و شرکت صنایع غذایی کورش، جزو سه شرکتی هستند که احتمال عرضه آنها در هفته‌های آینده زیاد است.

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یوسف IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    1 1
    با دعوت دولت مقداری قرض گرفتم بخشی از طلاجات خانمم را فروختم گوشی تلفن با چک سه ماهه خریداری کردم به جای کاشی و سرامیک گفتم بخشی از وام مسکن فعلا تو بورس سرمایه گذاری کنم تا بوقتش اقساط وام و سایر بدهی ها را از محل سود سهام پرداخت کنم اما اکنون در ۴۰ درصد ضرر سایر داراییم قفل شده پول بیمه شخص ثالث رو ندارم پرداخت کنم آیا به این کار قمار نمی گویند....رهبر عزیزم درب این قمار خانه را دستور دهید گچ بگیرند....
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    1 1
    لعنت به بورس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس