رژیم صهیونیستی ـ حزب الله| وقتی یک تهدید سید حسن نصرالله به کابوس صهیونیست‌ها تبدیل می‌شود

یک رسانه رژیم صهیونیستی شرایط کابوس وار واحدهای ارتش رژیم صهیونیستی مستقر در شمال فلسطین اشغالی بعد از شهادت یکی از رزمندگان حزب الله لبنان به تصویر کشید.

به گزارش مشرق، شبکه 20 تلویزیون رژیم صهیونیستی در پایگاه اطلاع رسانی خود به بخش هایی از بحرانی که ارتش صهیونیستی بعد از شهادت یکی از رزمندگان حزب الله در آن به سر می برند، اشاره کرده است.

به اعتراف این رسانه عبری زبان، جرقه این کابوس در اوت 2019 زده شد زمانی که (سید) حسن نصرالله معادله جدیدی را با "اسرائیل" (رژیم صهیونیستی) بنا نهاد و بعد از آنکه دو مبارز حزب الله در یک بمباران هدف قرار گرفتند معادله "خون در مقابل خون" را  اجرایی کرد.

بیشتر بخوانید:

۴ پیام سخنرانی عاشورایی سید حسن نصرالله و معادله جدید مقاومت

در چارچوب همین معادله است که ارتش (رژیم صهیونیستی) شش هفته گذشته را در آماده باش حداکثری به سر برده است، پست های ایست و بازرسی افزایش پیدا کرده و گشتی های فعال در نزدیکی دیوار حایل نیز برای کنترل تحرکات حزب الله در داخل لبنان افزایش پیدا کرده اند  در حالی که سامانه های پدافند هوایی ، توپخانه ، نیروی پیاده و مخصوص نیز در مرزهای شمالی (فلسطین اشغالی) به آماده باش کامل  در آمده اند.

این شبکه عبری زبان بعد از آن به دو حادثه درگیری مرزی (که صهیونیستها با خود یا با بوته زارهای اطراف خود درگیر شدند) اشاره کرده و بعد از آن خبر داد ، نصر الله منتظر آن است که سربازان ارتش از مخفیگاه های خود خارج شوند ، او گفته آنها دست آخر از مخفیگاه خود خارج خواهند شد و آنگاه است که پاسخ ما را دریافت خواهند کرد.

تهدید نصرالله کافی است که سطح هوشیاری در طول مرز برای چند روز و حتی چند هفته دیگر هم باید به همین شکل ادامه پیدا کند ، این آماده باش تا زمانی که حزب الله آن چه که می خواهد انجام دهد ادامه خواهد یافت ، یعنی باید یک نظامی ما کشته شود ، پس فرماندهی منطقه شمالی مجبور است همچنان نیروها را در آماده باش حداکثر نگه دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس