کد خبر 1113100
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
سعید معروف کجاست؟

کاپیتان تیم ملی والیبال تمرینات خود را در آمریکا پیگیری می کند و منتظر تصمیم باشگاه چینی برای شروع مسابقات لیگ است.

به گزارش مشرق، پس از شیوع ویروس کرونا و تعطیلات باشگاه‌های چینی سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال تمرینات خود را در آمریکا پیگیری می‌کند و منتظر تصمیم باشگاه است.

امیر خوش خبر درباره آخرین وضعیت سعید معروف گفت: هنوز چیزی مشخص نیست چرا که معروف منتظر تصمیم باشگاه چینی است تا ببیند سیاست باشگاه در قبال بازیکنان خارجی چگونه خواهد بود. باشگاه معروف اعلام کرده بازیکنان خارجی منتظر باشند تا زمانی که اجازه شروع به کار تمرینات داده شود.

بیشتر بخوانید:

آنچه که والیبال ایران در المپیک توکیو می‌خواهد

وی در پاسخ به این سئوال که نگرانی بابت آماده سازی کاپیتان تیم ملی وجود دارد، وی چگونه تمریناتش را پیگیری می کند؟ گفت: معروف بازیکن حرفه ای است. صبح و بعدازظهر طبق برنامه تمرینات والیبالی اش را پیگیری می کند و زیر نظر برنامه های مربی بدنساز است چرا که او در حال حاضر چاره ای ندارد و هر لحظه باشگاه چینی ممکن است اعلام کند تا بازیکنان خارجی به تیم هایشان ملحق شوند. به همین دلیل او باید در شرایطی آمادگی باشد.

خوش خبر در پاسخ به این سئوال که آیا معروف از باشگاه‌های دیگر پیشنهاداتی دارد یا خیر؟ گفت: بله، پیشنهاداتی مطرح است اما با توجه به تعهداتی که طبق قرارداد با باشگاه چینی دارد باید منتظر تصمیم آنها باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    37 2
    چرا اکثر قهرمانهای ورزشی و بازیگران و خانواده های سیاستمداران اقامت و تابعیت آمریکا را دارند این دهن کجی به مردم نیست
    • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
      28 1
      امریکا برای ما حرامه واس اونا نه
    • Bndboy IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
      4 1
      توی مهد کرونا داره تمرینات خودشو دنبال میکنه درصورتی که به دلیل اینکه احتمال میدند بازیکنای خارجی کرونا رو با خودشون سوغاتی بیارن اجازه حضور در تمرینات تیمشون رو ندارن !!!
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    1 1
    شایدنا معروف شده
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    12 3
    وقتی آمریکا میلیاردها پول و ثروت بهشون میده ، و همه خانواده آنها رو تامین میکنه ، فرض کن چند سال دیگه که ایشان و امثال ایشان به سمتی در این مملکت دست پیدا کردند ، فکر میکنید چطوری تصمیم میگیرند اصلا بحث ترس از آمریکا نیست ، طرف قلبا ارادت داره به آنجا و اصطلاحا نمک گیر شده نمونه زیادی از این موارد همین حالا موجود داریم وقتی تو تیم ۶ نفر مذاکره برجام ۴ تا جاسوس میشند یعنی همین ، اون ۲ تا هم بعد معلوم میشه
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    6 1
    چرا رفته امریکا؟
    • ناشناس IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
      11 4
      شما خوابی ؟ تمام مسئولین عالی رتبه و کشوری و لشگری گرین کارت آمریکا دارند و دارن می میرن واسه آمریکا . شما برو بگو مرگ بر آمریکا
    • IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
      0 5
      13:34 گرین کارت خاص کاسه لیس ها انگلیس و اسراییله، به خصوص دوستان اصلاح طلبت. ما برای ایران سر می دیم. شما چی؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس