کد خبر 1113033
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۶
مجیدی

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به مصاحبه جدید فرهاد مجیدی پیرامون اینکه مدیران باشگه به دنبال مربی جدید باشند و او دیگر در این تیم نمی ماند گفت: هر طور که مجیدی صلاح می داند.

به گزارش مشرق، احمد سعادتمند در واکنش به صحبت های جمشید نورشرق که مدعی شده آندره آ استراماچونی می تواند به استقلال بپیوندد اظهار داشت: به خاطر عملکرد بد در یک قرارداد آنهایی که این قرارداد را منعقد کردند باید پاسخگو باشند. دوستان می گویند امسال مربی خارجی نمی تواند بیاید و به سال بعد اشاره نمی کنند. از نظر من این مصوبه (سازمان لیگ و فدراسیون) اصلا قانونی نیست و باید در موردش بحث شود.

بیشتر بخوانید:

آقای سعادتمند! اگر قهرمان حذفی هم شدیم فکر یک گزینه جدید باشید

مدیرعامل استقلال در خصوص مصاحبه فرهاد مجیدی مبنی بر اینکه  مدعی شده به هیچ عنوان با مدیریت فعلی استقلال کار نخواهد کرد عنوان کرد: من این مصاحبه مجیدی را ندیدم اما اگر واقعا انجام شده، هر طور که مجیدی صلاح می داند! باشگاه استقلال بزرگ است و در راستای وحدت هر کاری لازم باشد انجام می دهم. ما باید دل هوادار را شاد کنیم و امیدوارم این اتفاق رخ می دهد.

وی که با برنامه فوتبال برتر صحبت می کرد در خصوص اینکه مجیدی گفته مدیریت استقلال بویی از صداقت نبرده است عنوان کرد:اجازه بدهید من از شما گلایه کنم، ما در آستانه جام حذفی هستیم و برای این مباحث حاشیه ای فرصت مناسبی نیست.شما اصرار دارید که در آستانه فینال این مسائل را مطرح کنید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    1 0
    دروغ گوی متقلب ،سعادتمند سرنگونی استقلال رو هدف گرفته آینده همه چیز را روشن میکند
  • ازادا IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    1 1
    ای کاش مجیدی این همه تکبر نداشت مگر مربی کیست قیافه گرفتن نمیخواهد فکرت باید خوشحال کردن مردم باشد نه غرور
  • امیر IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    0 0
    مسئول تمام فتنه ها و حاشیه های استقلال کسی نیست جز خودت آقای سعادتمند شما حق ندارین الان درمورد مجیدی اظهار نظر کنید چون شما و آقای وزیر دستتون توی یک کاسه است واسه بریدن سر استقلال
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    1 0
    مدیران همه جا همین طور مدیریت می کنند. عوام فریب، تحریف کننده مسایل به نفع خود، سرمایه های داخلی را به فنا می دهند، چشم به خارج از کشور دارند و ساده ترین قواعد و قراردادهای کاری را مکارانه زیر پا می گذارند.
  • لنگ حمام IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    0 0
    این قدرمجیدی رابزرگ نکنید از منصوریان ازفکری ازقربانی ازنامجومطلق کیه بگم بزرگترکه نیست بزارین بره نیمه فصل قلعه نویی تنها گذاشت برای پول رفت امارات اقای سعادتمند ازهیچ بترس انتخاب کن مربی جدید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس