کد خبر 1112854
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
پیشنهاد ۲۴ میلیاردی یک مربی برای یک فصل به تیم ناکام

یکی از مربیان لیگ برتر فوتبال در مذاکره با یک باشگاه شهرستانی مبلغ عجیب ۲۴ میلیارد تومان برای یک فصل را پیشنهاد داده است!

به گزارش مشرق، با شروع فصل نقل‌وانتقالات لیگ برتر، بازار حرف و حدیث‌ها و پیشنهادات باورنکردنی برخی از تیم‌ها و بازیکنان فوتبال به اوج خود رسیده است؛ از قراردادهای چند میلیاردی و عجیب گرفته، تا تلاش برخی بازیکنان برای فسخ قرارداد و پیوستن به تیم‌های دیگر.

اتفاقاتی که باعث جذاب شدن فصل نقل و انتقالات شده اما گاهی پیشنهاداتی در این مقطع از سوی بازیکنان و مربیان به باشگاه‌ها داده می‌شود که حتی در این بازار «شلم شوروا» هم بسیار عجیب و غیر قابل باور است.

بیشتر بخوانید:

استراماچونی نشد، دونادونی

در تازه‌ترین اتفاق یکی از باشگاه‌های با سابقه و پُر هوادار که در فصول گذشته نتوانسته انتظار هوادارانش را برآورده کند، به دنبال جذب یکی از مربیان جوان لیگ است، اما مدیران باشگاه در مذاکرات خود با این مربی با پیشنهادی عجیب از سوی او مواجه شده‌اند.

این مربی که گفته می‌شود لیست خرید خود را هم در اختیار باشگاه قرار داده، برای یک فصل مبلغ عجیب 24 میلیارد تومان را درخواست کرده است، موضوعی که همچنان به ماجرای

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    0 0
    تیمهای لیگ برتر را به دست مربیان ورزش مدرسه دهید و همان حقوق ماهیانه معلم ورزش را بپردازید بعد از دو فصل همه مربیان جرأت نمی‌کنند اسم میلیارد را بر زبان بیارن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس