کد خبر 1112565
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۶
یحیی گل‌محمدی

شنیده می‌شود باشگاه سپاهان اصفهان با سرمربی سابق وردربرمن مذاکره کرده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از جدایی امیر قلعه‌نویی، فعلا بدون سرمربی است و هنوز تکلیف کادرفنی این تیم مشخص نیست.

البته در این میان از اسامی مختلفی برای حضور روی نیمکت این تیم مثل یحیی گل‌محمدی یا محرم نویدکیا نامبرده می‌شود، اما باشگاه سپاهان هنوز چیزی را تایید یا تکذیب نکرده و برای انتخاب سرمربی به جمع‌بندی نرسیده است.

با این حال، شایعاتی جالب اخیرا به گوش رسیده است. شنیده می‌شود مسئولان باشگاه سپاهان اخیرا مذاکراتی با الکساندر نوری، سرمربی ایرانی - آلمانی سابق تیم‌های وردربرمن و هرتابرلین آلمان داشته‌اند. هنوز مشخص نیست که چقدر این مسئله صحت دارد و به نظر می‌رسد باید منتظر واکنش باشگاه سپاهان به این شایعه باشیم.

گفتنی است؛ باشگاه سپاهان مثل همه تیم‌های لیگ برتری حق خرید بازیکن یا مربی خارجی را تا اطلاع ثانوی ندارد و به همین منظور گفته شده مدیران این باشگاه سراغ الکساندر نوری رفته‌اند که هم تجربه سرمربیگری در اروپا را دارد هم رگ و ریشه‌ای ایرانی دارد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    3 1
    پس باید منتظر سقوط بیشتر سپاهان در لیگ جدید باشیم.
  • نه نیما نه نکیسا فقط نیما نکیسا IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    4 0
    شبیه نکیساست.
  • امین NL ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    3 1
    خدا رحم کنه ،همون مذاکرات جذاب قبلی هنوز خوب نشده ، مگه ممنوع نشده ورود مربی و بازیکن خارجی ،بدبخت پولایی که سهامداران فوللد مبارکه ریختن تو جیب این شرکت لعنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس