کد خبر 1112397
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
جاده هراز ترافیک نمایه

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در محورهای هراز و فیروزکوه به سمت شهر تهران هستیم.

به گزارش مشرق، سرهنگ سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز نیمه سنگین و پرحجم در جریان است و به مرور بر بار ترافیکی این محور افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه قطعاً محور هراز امروز یک‌طرفه می‌شود، ادامه داد: با اعلام عوامل پلیس راه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز از محدوده رودهن به سمت آب اسک ممنوع شده و از ساعت ۱۶ از آب اسک به سمت تهران به صورت یک‌طرفه در خواهد آمد و این ممنوعیت یک‌طرفه بودن تا ساعت ۲ بامداد روز بعد ادامه خواهد داشت.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه نیمه سنگین و پرحجم در جریان است و رفته‌رفته، بار ترافیکی این محور افزایش خواهد یافت.

محبی اضافه کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، نیمه سنگین اما روان گزارش شده و مشکل خاصی برای تردد وسایل نقلیه از این محورها وجود ندارد.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، تأکید کرد: هموطنان با رعایت مدیریت زمان سفر، قبل از شروع مسافرت خود از وضعیت راه‌ها اطلاع کرده و سپس اقدام به بازگشت از سفر کنند در غیر این صورت با برخورد به ترافیک‌های فوق سنگین ده‌ها ساعت از زمان خود را در ترافیک سپری خواهند کرد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران بیان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، حفظ شکیبایی در هنگام رانندگی، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلوی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز و رعایت حقوق شهروندی می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    1 0
    کوچ حیوانات به لانه خود در تهران!
    • IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
      0 0
      البته برعكسش صحيحه!! سر زدن حيوانات مهاجر به وطن خود و برگشت انها!!
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    1 0
    بی مسولیت ها و لاابالی ها برگشتند مردم مراقب خودتون باشید از امروز روزهای سختی داریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس