کد خبر 1116931
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲
جاده هراز ترافیک نمایه

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محورهای هراز و فیروزکوه استان سنگین و پر حجم در جریان است.

به گزارش مشرق، سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز نسنگین و پر حجم در جریان است و در مناطق شهرهای عبوری این محور و محور هراز مانند جاجرود، آزادراه تهران_پردیس، گیلاوند، رودهن، و... شاهد پس زدگی بار ترافیکی هستیم.

بیشتر بخوانید:

بازگشت ترافیک به محورهای شمالی کشور

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده، گفت: عبور انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه سنگین و پرحجم گزارش شده و خودروها به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

محبی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و روان گزارش شده و مشکل خاصی برای عبور خودروها از این محورها وجود ندارد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکت محدودیتی برای روزهای آینده محور هراز پیشبینی نشده، تاکید کرد: هم وطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت مدیریت زمان سفر، فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز و... می‌تواند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم وطنان ما رقم بزنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    0 0
    چرا ترافیک؟ مگه جاده ها رو برای مسافران کرونا یک طرفه نمی کنید؟؟؟ گور بابای مردم بومی! اصلا جاده ها برای تفریح پایتخت نشین ها ساخته شده!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس