کد خبر 1111547
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
اختصاصی| پیگیری دادستان کل کشور از منشا بدهی‌های هپکو/ تامین اجتماعی قول زنده شدن دوباره هپکو را داد

رئیس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به پیگیری دادستان کل کشور از منشا بدهی‌های هپکو گفت: تامین اجتماعی قول زنده شدن دوباره هپکو را داد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سیدعبدالمهدی موسوی با اشاره به وضعیت هپکو اظهار داشت: 50 درصد از سهام هپکو به تامین اجتماعی واگذار و قطعی شده است که در همین راستا دیدار ویدئوکنفرانسی با رئیس دستگاه قضایی کشور در سطح کلان برگزار شد.

وی افزود: در این نشست ویدئوکنفرانسی با رئیس دستگاه قضا، دادستان کل کشور، مسئولین تامین اجتماعی و مسئولین قضایی و اجرایی استان در تهران حضور داشتند که مصوبات رضایت‌بخشی در این جلسه اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید:

موسوی بیان کرد: مقرر شد تامین اجتماعی پای کار بوده و بنگاه‌داری کند از طرفی هم آورده نقدی برای هپکو داشته باشد و هم دربحث مدیریت نیروی انسانی یک سری تغییرات و تحولات در شرکت هپکو ایجاد کند که منجر به دوباره زنده شدن هپکو شود.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: به عنوان دستگاه قضائی براساس تاکید و دستورات ویژه رئیس قوه قضائیه با جدیت پیگیر موضوع هپکو و مصوبات هستیم تا این اتفاق صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: رئیس کل دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: ولی یک موضوع که دادستان کشور پیگیر آن است بحث بدهی‌های شرکت هپکو است که رقمی حدود 1000 میلیارد است که برای وی سوال است که منشا این بدهی چه بوده است.

موسوی اضافه کرد: مسئولین استان ملزم شدند این مسئله را پیگیری کنند اگرچه قبلا اقداماتی دراین راستا صورت گرفته  ولی این موضوع مهم درحال تکمیل و پیگیری جدی قضایی است.

وی بیان کرد: بنابراین چنانچه احراز شود سوءاستفاده‌ای صورت گرفته هم برخورد قضایی می‌شود و هم این مبالغ به هپکو برگردانده می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس